Προσθέστε μη wordpress blogs στο blogroll σας

Μία από τις διευκολύνσεις που προσφέρει το wordpress στους χρήστες, που είναι logged in (και όχι locked out…), είναι η δυνατότητα να προσθέσει κανείς άμεσα στο blogroll του το blog που διαβάζει κάθε στιγμή. Αυτό γίνεται μέσα από την επιλογή Blog Info | Add to Blogroll στα δεξιά της admin bar. Το κακό είναι ότι η admin bar είναι διαθέσιμη μόνο όταν επισκεπτόμαστε wp blogs. Έτσι, για την προσθήκη ενός blog του livejournal, ή του blogger, πρέπει να κινηθούμε χειρωνακτικώς. Όχι πια.

Παρατηρώντας το στόχο του Add to Blogroll, είδα ότι η δομή του είναι:

http://διεύθυνση-του-blog-μου/wp-admin/quick-link.php?url=διεύθυνση-του-τρέχοντος-μπλογκ&title=τίτλος-του-τρέχοντος-μπλογκ&h=δεκαεξαδικός-αριθμός-σχετικός-με-το-ID-μου

Με λίγη javascript, λοιπόν, φτιάχνουμε εύκολα αυτό:

javascript:location.href='http://διεύθυνση-του-blog-μου/wp-admin/quick-link.php?url='+document.location.href+'&title='+document.title+'&h=δεκαεξαδικός-αριθμός-σχετικός-με-το-ID-μου';

Στην bookmarks toolbar του firefox τώρα (συγγνώμη, αλλά δεν υπάρχουν άλλοι browsers), επιλέγω από το δεξί κλικ τη δημιουργία νέου bookmark, στο location αντιγράφω τον παραπάνω κώδικα, του δίνω κι ένα σύντομο όνομα στο name, κι είμαι έτοιμος.

Μόνο πρέπει να θυμάμαι όταν χρησιμοποιώ to νέο μου bookmarklet, να είμαι στην κεντρική σελίδα του blog που πάω να προσθέσω, ώστε ως όνομα να εισαχθεί ο τίτλος της τελευταίας, και όχι εκείνης την οποία διαβάζω.

todo, λοιπόν: πώς να πάρω στο title το όνομα του blog, ανεξαρτήτως της τρέχουσας σελίδας του. Ιδέες, βελτιώσεις, σχόλια ευπρόσδεκτα.

Αν και έψαξα, λιγάκι, δεν βρήκα κάτι έτοιμο, ούτε σε extension, ούτε σε greasemonkey script.

One Reply to “Προσθέστε μη wordpress blogs στο blogroll σας”

Τι είπες;

