Το ελληνικό πολιτικό σύστημα σε 100 λέξεις

Αντιγράφω από την Παρέμβαση. Οι υπογραμμίσεις δικές μου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
19 Σεπτεμβρίου 2008

Συνέντευξη τύπου υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτή Ροδόπης Ευριπίδη Στυλιανίδη

Συνέντευξη τύπου παρέθεσε σήμερα στα ΜΜΕ της περιοχής ο υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτής Ροδόπης κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο οποίος ανακοίνωσε την ίδρυση των δύο νέων σχολών οι οποίες δημιουργούνται και συμπληρώνουν την Νομική Σχολή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου στην Κομοτηνή, ενώ έδωσε απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα των δημοσιογράφων.

[…]

Σε ερώτηση για το μέλλον των εργαζομένων του Ομίλου Λαναρά ο υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης έκανε το εξής σχόλιο: «Πρώτα απ΄ όλα θα σας σχολιάσω κάτι που έφτασε στα αφτιά μου ότι ειπώθηκε εν απουσία μου στην αίθουσα της Νομαρχίας. Ακούστηκαν υπαινιγμοί “γιατί απουσιάζει ο Υπουργός, ο οποίος είναι και Βουλευτής Ροδόπης”. Λυπάμαι που θα το πω, αλλά όλοι αυτοί που πουλούν φθηνό λαϊκισμό στην περιοχή μας, όταν τελειώνουν οι συγκεντρώσεις εδώ έρχονται στο γραφείο μου στην Αθήνα και ζητούν τη δική μου διαμεσολάβηση προς το υπουργείο Οικονομικών και προς την Κυβέρνηση για να επιληφθούν τα ζητήματα. Εδώ είναι φθηνοτσαμπουκάδες, εκεί όμως έρχονται παρακαλετοί αναγνωρίζοντας ποιος μπορεί πραγματικά να βοηθήσει, χωρίς δημαγωγίες. Θέλω λοιπόν να πω ότι αυτό που προέχει για μας και για μένα προσωπικά είναι το ψωμί των εργαζομένων. Δεν προσδοκώ από αυτή την ιστορία ούτε ψήφους να μαζέψω, ούτε εντυπώσεις να κερδίσω. Και δεν βάζω σε καμία περίπτωση τη μικροκομματική αντιπαράθεση πάνω από τα συμφέροντα των συμπατριωτών μου, οι οποίοι δουλεύουν με πολύ κόπο για να βγάλουν το ψωμί τους και να μπορέσουν να μείνουν ριζωμένοι σε αυτόν τον τόπο. Αυτό είναι ξεκάθαρο μήνυμα και το στέλνω προς όλες τις κατευθύνσεις. Να πω κάτι τώρα επί της ουσίας. Τα 5 εκατομμύρια δεν ήρθαν ούτε από τα λαϊκά συλλαλητήρια, ούτε από τις μεγαλοστομίες. Ήρθαν από έναν συστηματικό, μεθοδικό αγώνα διεκδίκησης, ο οποίος απέδωσε στους ανθρώπους τα πρώτα χρήματα που ήταν απαραίτητα για να μπορέσουν να σταθούν όρθιοι. Στη συνέχεια έγινε προσπάθεια για να ξεμπλοκαριστεί το ζήτημα. Ποιο είναι το μπλοκάρισμα που έχει δημιουργηθεί; Πριν από λίγο μιλούσα με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, ο οποίος ξέρει την ευαισθησία μου σε αυτό το θέμα, όπως και η υπουργός Απασχόλησης ξέρει την ευαισθησία μου, όπως και ο Πρωθυπουργός ξέρει την ευαισθησία μου, γιατί το θέμα το έφτασα μέχρι και την Κυβερνητική Επιτροπή χωρίς να το προβάλλω μέχρι τώρα. Αλλά, έχω την αίσθηση τώρα που με αναγκάζουν να τα πω αυτά, ότι με τη συμπεριφορά τους αποδυναμώνουν την προσπάθεια που κάνουμε. Η προσπάθεια και η επιθυμία της Κυβέρνησης είναι να στηρίξει τους εργαζόμενους, να τους στηρίξει με κάθε μέσο για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να ξαναλειτουργήσουν προς όφελός τους και προς όφελος του τόπου. Υπήρξε μία επιστολή από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θεώρησε ότι είναι καταχρηστική η απόφαση της Κυβέρνησης να δώσει τα 35 εκατομμύρια για τη στήριξη του κλάδου, χωρίς προηγούμενη απόφαση σε ευρωπαϊκό επίπεδο που θα αφορά το σύνολο της κλωστοϋφαντουργίας. Το μπλοκάρισμα όλο ανέκυψε από αυτή την απρόσμενη εξέλιξη. Πριν από λίγο καιρό βρέθηκα στη Βέροια σε περιοδεία για θέματα της αρμοδιότητάς μου και ήρθαν τρία λεωφορεία απολυμένων από τη Νάουσα από τον ίδιο όμιλο να μου διαμαρτυρηθούν γιατί διαμεσολάβησα μόνο για τους συντοπίτες μου και έβαλα εν πάση περιπτώσει τον μηχανισμό σε λειτουργία όσο μπορούσα για να βοηθηθούν οι άνθρωποι αυτοί και να ξαναλειτουργήσουν οι βιομηχανίες και δεν έκανα το ίδιο και γι αυτούς. Δεν μπορεί από τη μία στιγμή να είμαι υπόλογος γιατί βοηθώ τους συμπατριώτες μου ως Βουλευτής αυτής της περιοχής και ως άνθρωπος που εν πάση περιπτώσει τους εκπροσωπεί και από την άλλη να βγαίνουν κάποιοι εδώ αυθαιρέτως και με λαϊκισμό παρουσία όλων αυτών των ανθρώπων που προσδοκούν από μας ουσιαστική βοήθεια και να λένε “ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του και οι παρόντες και οι απόντες”. Απόντες είναι αυτοί που δεν παράγουν αποτελέσματα. Παρόντες είναι αυτοί που λύνουν προβλήματα, αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουμε».

[…]

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

1 thought on “Το ελληνικό πολιτικό σύστημα σε 100 λέξεις”

Τι είπες;

