Ελληνικό blogging: Όσα παίρνει ο ANemos…

Ενημέρωση: Στα σχόλια υπάρχουν διευκρινήσεις για τη δημοσίευση αυτή.
 
guess which post was the only one without a reference to the originalΈγκυρο Ιστολογείν, made in Greece

Τα credentials, έτσι νόμιζα ο έρμος, αόριστα και κρυμμένα σε ένα απαντητικό σχόλιο:
Όχι, δεν έψαξα ένα-ένα και τα 700 πρωτοσέλιδα, έκλεψα :-)

Οι πηγές (αντίστροφη σειρά, με την αρχική τελευταία):
Obama Grabs Headlines @ GRK BLOG/ZINE
Obama Grabs Headlines
Today’s Front Pages | Wednesday, November 05, 2008 | 730 front pages from 66 countries

Μεταξύ των αφελών (;) θαυμαστών/ -τριών:
Τι έκανε ο άνθρωπος!
Απίστευτο!!!

Λοιπές απαντήσεις του blogger; σιωπή και αχαριστία· ούτε καν ένα «ευχαριστώ» σε τόσα συγχαρητήρια…

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

11 thoughts on “Ελληνικό blogging: Όσα παίρνει ο ANemos…”

  1. Μια διευκρίνηση σε ό,τι με αφορά.

    Έκλεψα επειδή α) φυσικά και δεν άφησα να φορτώσουν 700 thumbnails β) ακόμη κι αν τα άφηνα, φυσικά και δεν τα ερεύνησα ένα-ενα γ) ακόμη κι αν τα ερευνούσα ένα-ενα, φυσικά και θα ήταν δύσκολο να εντοπίσω τον Ταχυδρόμο της Μαγνησίας (γιατί την άλλη δεν-θυμάμαι-το-όνομά-της εφημερίδα δεν το συζητάω καν).

    Πως έκλεψα τότε στην αναζήτηση των ελληνικών πρωτοσέλιδων;

    //a[starts-with(@href,’http://www.newseum.org.nyud.net/media/dfp/jpg5/lg/GR’)]

    xpaath rulez >:-)

    (εκ των συτέρων βεβαιως είδα πως το newseum έχει ωραίο interactive χάρτη, αλλά αν έβρισκα τις ελληνικές από εκεί θα ήταν ανάληψη μετρητών, όχι κλοπή)

    Μου αρέσει!

  2. Ένα ρημάδι reference στο newseum.org θα είχε σώσει την παρτίδα. Και ο blogger θα ήταν κι εποικοδομητικός για όλους ;-) Αυτό δεν είναι (ήταν;), άλλωστε, το πνεύμα του blogging;

    Μου αρέσει!

  3. @akindynos: Καλά έκανες; και διευκρίνησες.

    Βλέπεις, εξέλαβα το «Όχι, δεν έψαξα ένα-ένα και τα 700 πρωτοσέλιδα, έκλεψα :-)», ως απάντηση του ANemos στο «Καλά ο Ταχυδρόμος της Μαγνησίας, αυτό το Βήμα από που το ξετρυπώσανε;»· ήλπιζα, μάλλον, ότι, έστω κι έτσι, θα γινόταν μια αναφορά στην πηγή της δημοσίευσης. Αλλά, όχι, ο blogger απουσιάζει από τα σχόλια τελείως. Εσύ, μια χαρά τη δούλεψες την xpath.

    Πάω να δω πώς θα ανασκευάσω την παρεξήγησή μου στη δημοσίευση (προφανώς, το νόημα της τελευταίας, δεν αλλάζει, ίσα-ίσα, θα έλεγα).

    Μου αρέσει!

  4. Ξεκίνησα να διορθώνω τη δημοσίευση, όμως, έτσι άλλαζε τελείως η αρχική της μορφή, οπότε, για λόγους αρχής, προτίμησα να προτάξω απλώς την παραπομπή προς το σχόλιο αυτό, μαζί με την παρεμβολή μιας μόνο φράσης: έτσι νόμιζα ο έρμος. Θεώρησα, επίσης, σωστό, απέναντι στον akindynos, από τον οποίο ζητώ συγγνώμη για την παρανόηση που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιο, να αλλάξω τον τίτλο της δημοσίευσης, ώστε να μην υπάρχει ευθεία αναφορά προς αυτόν. Συμπληρώσω, λοιπόν, τα παρακάτω:

    Επισκέφτηκα τις πηγές που ανέφερα στο δημοσίευμα, με τη σειρά τους εκεί, την Παρασκευή το πρωί, ξεκινώντας από το GRK BLOG/ZINE, μέσω του google reader μου. Αργότερα, την ίδια μέρα, να και η δημοσίευση του ANemos. «Δε βαριέσαι», λέω μέσα μου, μη έχοντας καν κοιτάξει όλη τη δημοσίευση (για ποιο λόγο άλλωστε, έχοντας δει το πρωτότυπο), «όλοι κάνουμε αναδημοσιεύσεις, και αναφέρουμε κατά το δοκούν τις πηγές, όταν αρμόζει να πιστώσουμε την πατρότητα μιας ιδέας, ή μιας προσπάθειας, την οποία ωφεληθήκαμε στη συνέχεια έτοιμη.

    Στη συνέχεια, ωστόσο, διάφοροι φίλοι άρχισαν να με ρωτάνε «μα πώς το έκανε αυτό ο ANEmos», και μου έκανε εντύπωση που δεν ανέφεραν καθόλου το newseum.org. Κοιτώ, λοιπόν, πιο επισταμένα το ποστ, διαπιστώνω την παντελή απουσία αναφοράς σε πηγές, αρχίζω να διαβάζω και τα διθυραμβικά σχόλια, και, εκλαμβάνω το μισό σχόλιο του akindynos ως, έστω, και άτυπη, παραδοχή του ANemos ότι από κάπου βρήκε έτοιμο και συγκεντωμένο το υλικό της δημοσίευσης.

    Τα υπόλοιπα, τα διαβάσατε ήδη…

    Μου αρέσει!

  5. Δεν είναι ζήτημα αφέλειας, σίγουρα από κάπου θα τα είχε βρει ο ANemos, παρόλα αυτά δεν αναιρεί το κουράγιο του να καθίσει και να ανεβάσει μία – μία τις εικόνες των πρωτοσέλιδων, διότι αυτό έχει κάνει αν προσέξατε. Αυτό θαύμασα που προσωπικά δεν θα καθόμουν με τίποτα να το κάνω. Κατά τα άλλα, ναι, όφειλε να έχει βάλει πηγή.

    Μου αρέσει!

  6. …το κουράγιο του να καθίσει και να ανεβάσει μία – μία τις εικόνες των πρωτοσέλιδων, διότι αυτό έχει κάνει αν προσέξατε…

    Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε, ή αν έτσι σας λένε :-)

    Μου αρέσει!

  7. Δεν υπάρχει πρόβλημα, την υγειά μας νά ‘χουμε, να παρεξηγούμαστε και να λυνόμαστε.

    Πάντως νομίζω είναι υπερβολικό να καταλογίσεις στον Άνεμο απόπειρα οικειοποίησης. Δεν τον διαβάζω συστηματικά αλλά εκείνες τις φορές που τον διαβάζω περιλαμβάνει τις δέουσες παραπομπές. Μου προκαλεί απορία γιατί δεν έβαλε πηγή, αλλά μεγαλύτερη απορία μου προκαλεί η αδυναμία εκείνων που τον συγχαίρουν να διακρίνουν το hosting των εικόνων.

    (τον XPather χρησιμοποιώ)

    Μου αρέσει!

  8. @akindynos: αν δεν είχες σχολιάσει, θα είχα ακόμη λανθασμένη εντύπωση και… τίτλο.

    Κοίταξε, δεν με απασχολούν ούτε οι «δημόσιες σχέσεις», ούτε η ανταλλαγή links. Bloggers μπαίνουν και βγαίνουν τόσο στο blogroll μου, όσο και στο google reader μου, με βάση την προσωπική μου γνώμη και μόνο. Κι αν κάτι μου κάτσει στραβά, κι αξίζει να ειπωθεί, θα ειπωθεί, ανεξαρτήτως του κύρους, ή «κύρους» του άλλου.

    Εν προκειμένω, αναρτήθηκε Παρασκευή, κάτι που υποδήλωνε στο μέσο χρήστη -όχι αυτόν που μπορεί να συμπεράνει από τα uri των images- ότι κατεβλήθη μια προσωπική προσπάθεια. Χωρίς αναφορές, χωρίς via, χωρίς credits. Τη Δευτέρα θα επιστρέψει ο blogger από το Σαββατοκύριακό του, με το άλλοθι του τελευταίου, και όλα θα επανέλθουν σε μια τάξη.

    Σόρι, αλλά όπως είπα και πιο πάνω, και μπορείς να δεις και στην about σελίδα μου, και την «αναπληρωματική» της, για μένα κάτι άλλο είναι το blogging.

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

