Φανταστικό πιλοτικό επεισόδιο…

Λεπτομερεια εργου του ζωγράφου Μανωλίδη

  1. Γνωρίζεις κάποιον ReinesLicht προσωπικά;
  2. Είναι αλήθεια ότι η διάθεση των δίσκων σου γινόταν στο παρελθόν μέσω μη Κερδοσκοπικής εταιρείας του νυν συντρόφου σου;
  3. Θεωρείς ότι ο Vincent La Selva είναι γνωστός και έξω από τη Ν. Υόρκη και τον Αμερικανικό Στρατό;
  4. Τις ηχογραφήσεις της Ν. Υόρκης τις χρηματοδότησε όλες ο εν διαστάσει σύζυγός σου;
  5. Θα προτιμούσες να μην είχε έλθει το πέσιμο του Τείχους του Βερολίνου, ή τουλάχιστον να μη τους βάζανε τόσο γρήγορα στην Ε.Ε., ώστε οι ταρίφες για ηχογραφήσεις με ορχήστρες πέραν του παραπετάσματος να είχαν μείνει όπως τις παλιές καλές μέρες;
  6. Έχεις πράγματι αποφοιτήσει από το Juilliard;
  7. Γνωρίζεις τη διεύθυνση του Πανεπιστημίου Alpine της Ζυρίχης, που απονέμει μεταπτυχιακούς τίτλους στην Ιστορία του Πολιτισμού; (θέλουμε να εγγραφούμε και μεις)
  8. Προτιμάς τους καλλιτέχνες ή τους συλλέκτες;
  9. Ξέρεις αν η συγγραφή λυημμάτων όπως Adonis Georgiades, Ekdoseis Georgiadi, Elliniki Agogi, Ellinon Egersis, Epsilonism, Eugenia Manolidou, Exarcheia, Front Line (political party), Georgios Karatzaferis, Konstantinos Plevris, Kyriakos Velopoulos, Makis Voridis, Popular Orthodox Rally, Race Differences in Intelligence, Richard Lynn, Supreme Council of Ethnikoi Hellenes, Thanos Plevris, Tourkokratia, Youth of the Orthodox Rally, στη Wikipedia πάει πακέτο εργολαβία, ή με το κομμάτι;
  10. Η κυρία Anna Efstathiou Tziropoulou υπήρξε καθηγήτρια ή συμφοιτήτριά σου;
  11. Για τη φοίτηση στο Alpine University απαιτείται η ιδιότητα του μέλους ή φίλου του ΛΑΟΣ, ή γίνεται σκόντο και για τις ερωμένες τους;
  12. Θα γινόσουν μέλος του ΚΚΣΕ, ή ερωμένη του Ζουγκάνοβ, για να ηχογραφήσεις με την Κρατική της Μόσχας και να κυκλοφορήσει επιτέλους ένας δίσκος σου από κανονική εταιρεία δίσκων;
  13. Το όνομα McKinsey σου λέει κάτι;
  14. Πιστεύεις ότι η Julie Jordan σε θυμάται ευχάριστα;
  15. Αισθάνεσαι τύψεις που θεωρείς γκαντεμιά το θάνατο του μεγάλου Βιεννέζου θαυμαστή σου;
  16. Πιστεύεις ότι, εν μέσω φερεφώνων και κατινοκουτσομπόληδων, μπορεί να υπάρχει και κάποιος Έλληνας δημοσιογράφος, ή κριτικός μουσικής, με αληθινή επαγγελματική συνείδηση, που ούτε χάφτει ό,τι του σερβίρουν, ούτε κωλώνει να εκφραστεί ευθαρσώς για μια μετριότητα; ανησυχείς μήπως κάποιος τέτοιος αποφασίσει να ασχοληθεί να ελέγξει την εγκυρότητα όσων η ίδια διαρρέεις για σένα;
  17. Τη στιγμή που θα διεκδικήσεις μια θέση κρατικού φορέα μουσικής, θεωρείς απαραίτητο για ένα δημοκρατικό κράτος να βρεθεί έστω και ένας δημοσιογράφος που θα κάνει το παραπάνω;
  18. Αισθάνεσαι αδικημένη που τα πασόκια δεν σου επέτρεψαν να διαπρέψεις στους ολυμπιακούς μας, κι αναγκάστηκες να υποστείς το ταξίδι στην Κίνα, μαζί με τους νεοπειναλέους;
  19. Γνωρίζεις τι κοινό έχουν οι κυρίες Κωνσταντία Γουρζή, Μαριλένα Ζλατάνου, Σταματία Καραμπίνη, Μαρία Μακράκη, Ευγενία Μανωλίδου, Λίζα Ξανθοπούλου και Λούλη Ψυχούλη;
  20. Θα αντάλλασσες τα χρήματα που κερδίζεις στο παιχνίδι με τη συγγραφή, επιτέλους, κάποιου συμφωνικού έργου που δεν θα απευθύνεται σε παιδιά;
  21. Τελικά είσαι πολύ ψωνάρα;

 
 
Κόντρα στην κοινή παραδοχή που αποθεώνει τη διαθεσιμότητα της πληροφορίας στην εποχή μας, μέσω της ελευθερίας πρόσβασης στο διαδίκτυο, αλλά και της ποικιλίας μέσων μαζικής ενημέρωσης, έχω την πεποίθηση ότι στις μέρες μας, μπορεί κανείς, ακριβώς εκμεταλλευόμενος τα μέσα αυτά -διαδίκτυο και μμε- και πατώντας πάνω στην τεμπελιά, την εξάρτηση και την ανικανότητα των σημερινών «δημοσιογράφων», να εφαρμόσει ανεμπόδιστα την τσαρούχεια ρήση ότι «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις».

Το δημοσίευμα αυτό το έχω στα drafts περίπου δύο μήνες τώρα, έχοντας αλλάξει πολλές φορές τη δομή του. Από τη μία επιδίωκα να αναδείξω προς συζήτηση αυτά που ανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο· από την άλλη δεν ήθελα να περάσει οποιαδήποτε αίσθηση «κατινιάς» μέσα από αυτό.

Το πρόσφατο επεισόδιο*, ωστόσο, ενός δημοφιλούς τηλεπαιχνιδιού ριάλιτι, μαζί με τα γεγονότα που βιώσαμε την τελευταία εβδομάδα, με ώθησαν να προχωρήσω στην τελική διαμόρφωση του πρωτόλειου και στη δημοσίευσή του.

Να διευκρινίσω επίσης ότι η ετικέτα σήμανσης του παρόντος δεν είναι λανθασμένη.

 
* Στο επεισόδιο αυτό, στον παίκτη που τύγχανε οικονομικός μετανάστης από πρώην (ή τέως, Αλέκα;) σοβιετική σοσιαλιστική δημοκρατία, 14 χρόνια στην Ελλάδα, κι άλλα τόσα πριν στην πατρίδα του, ο οποίος προφανώς προτίμησε να αποφύγει «να σφουγγαρίζει σκάλες», τέθηκαν ευθαρσώς οι ακόλουθες ερωτήσεις:

  1. Ως υπάλληλος σε catering γάμου έχεις φτύσει ποτέ στο φαγητό κάποιου πελάτη;
  2. Ως υδραυλικός έχει βγει με πελάτισσά σου;
  3. Ντρέπεσαι για τα αυτιά σου;
  4. Έχεις κάνει σεξ σε τουαλέτα ταβέρνας;
  5. Έχεις ζηλέψει το Νίκο για τις ωραίες γυναίκες που έχει;
  6. Έχεις σκεφτεί την κοπέλα του Γιώργου ερωτικά;
  7. Έχεις πάρει ποτέ κάτι από κάποιο κατάστημα χωρίς να το πληρώσεις;
  8. Έχει τύχει να πάρεις κάποιο αντικείμενο από τα σκουπίδια;
  9. Έχεις κοιμηθεί ποτέ με την οικογένειά σου σε σταθμό τρένου;
  10. Θα απαρνιόσουν την καταγωγή σου για 100.000 Ευρώ;
  11. Έχεις σκεφτεί να γίνει συνοδός κυριών;
  12. Αν ένας άνδρας σου πρόσφερε 10.000 Ευρώ για μια νύχτα μαζί του, θα δεχόσουν;
  13. Είσαι θυμωμένος που η Κατερίνα δε σου λέει τον λόγο που έφυγε η μητέρα σου;
  14. Νιώθεις προδομένος από την αδελφή σου;
  15. Θα συγχωρούσες τη μητέρα σου αν γυρνούσε πίσω;
  16. Έχεις διαγράψει τη μητέρα σου από μέσα σου;
  17. Για 500.000 Ευρώ, θα εγκατέλειπες την οικογένειά σου για πάντα;

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

6 thoughts on “Φανταστικό πιλοτικό επεισόδιο…”

  1. Η γοητευτικά χαριτωμένη παρουσία της κ. Μ. στο πόντιουμ άφησε αρκετά ερωτηματικά. Παρά τη λεπτεπίλεπτη αύρα ευαισθησίας με την οποία συνυπήρξε στη σκηνή και τη φαινομενική φροντίδα με την οποία τα έργα -και ιδιαίτερα η δική της σύνθεση- περιβλήθηκαν, υπήρξαν εμφανή προβλήματα τεχνικής φύσης, τέτοια ώστε να μη μπορεί να στηριχθεί η πρόταση ότι η καθοδήγηση συγκροτούνταν πάνω σε μια ολοκληρωμένη στιλιστική άποψη και γνώση των ερμηνευτικών πτυχών.

    Οι προαναφερόμενες παράμετροι, οι οποίες έγιναν ιδιαίτερα αντιληπτές στο α’ μέρος του προγράμματος και ιδίως στο κοντσέρτο, υπήρξαν εκ των πραγμάτων ανασταλτικοί για την άρτια ολοκλήρωση των έργων. Οι μουσικοί ερμηνευτές δεν βοηθήθηκαν επαρκώς, το δόκιμο κάποιων επιλογών δεν δικαιολογήθηκε, αλλά και η ίδια η συνθέτις-μαέστρος δεν έπεισε για μια πραγματικά φερέλπιδα και ταυτισμένη με τα προσόντα και τις σπουδές της παρουσία στη σκηνή.

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s