Σα δε ντρέπεσαι, ρε, ANeme…

…που τη μια αναρωτιέσαι πού ΣΚΑΤΑ είναι η Δημητριάδη (κι άλλοι), στις 10 Δεκεμβρίου, και σήμερα βιάζεσαι να σβήσεις τ’ όνομά της από τον κατάλογό σου, κι έρχεσαι ν’ αρχίσεις τις νεκρολογίες!
anyone cares for an apology?
Μια συγγνώμη στη μνήμη της θα έδειχνε πόσο αληθινός είσαι.
Αλλά, περίσσεψε από τις φυλλάδες για νάρθει στα blogs; Γαμώ την εγκυρότητά μου μέσα, η νέα κουλτούρα.
  
Και δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που «ξεχνάς»

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

8 thoughts on “Σα δε ντρέπεσαι, ρε, ANeme…”

  1. Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στην αρχή του Δεκέμβρη υπήρχε μία γενικότερη απουσία του καλλιτεχνικού κόσμου από τον κοινωνικό αναβρασμό. Αυτό το αισθάνθηκα και γω. Και δεν ντρέπομαι.

    Μου αρέσει!

  2. Δεν σχολιάζω τι έκανε κάποιος στις 10/12. Σχολιάζω τι δεν έκανε στις 7/1. Ή, μάλλον, την κουτοπονηράδα του στις 7/1 (που δεν εμφανίζεται για πρώτη φορά).

    Για να μην αναφέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με επαγγελματία των ΜΜΜ, που οφείλει να είναι πιο ενημερωμένος (ειδικά, όταν το παίζει και ομοϊδεάτης της Μ.Δ.).

    Μου αρέσει!

  3. Αυτά συμβαίνουν.
    Εγώ μπορώ να το δω κι από άλλη σκοπιά: μπορεί, μετά τον θάνατό της, να μην ήθελε να μείνει σε ένα τέτοιο ποστ το όνομά της από σεβασμό.
    Τη καλησπέρα μου και καλο σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

  4. Αυτό που ονομάζεις σεβασμό εκδηλώνεται με παραδοχή του σφάλματος. Το πρόβλημα, ξέρεις, είναι το «δήθεν»· το οποίο. δυστυχώς, πέρασε από τα μμε στα μπλογκς πολύ εύκολα, ελλείψει, ακριβώς, αντιλόγου. Για μένα, φαίνεται, πότε γράφει -ή αντιγράφει- κάποιος από ανάγκη, κι όχι για εντυπωσιασμό. Για το δεύτερο, μου φτάνουν τα παραδοσιακά μμε.

    Μου αρέσει!

  5. Ελα, γίνεσαι υπερβολικός. Ο θυμός για την απουσία του καλλιτεχνικού κόσμου -με μόνη(?) εξαίρεση τον τηλεοπτικό Λάκη και τον περιθωριακό(?) Τζίμη- οδηγεί στο αράδιασμα ονομάτων χωρίς πολλή σκέψη και ο ΑΝεμος έχει δώσει εξετάσεις ως τώρα και είναι γνωστή η ορμή του στην έκθεση θεμάτων και συναισθημάτων. Αλλωστε, ένα μπλογκ είναι ένα σημειωματάριο… Γράφουμε και σβήνουμε κατά τη κρίση μας, έτσι δεν είναι;
    Εμένα μου αρέσουν συχνά τα όσα γράφει/παρουσιάζει, όπως και τα δικά σου :)
    (αλλιώς δεν θα πέρναγα ούτε από εδώ ούτε από εκεί)

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

