Φέτος η λαμπάδα είναι Χάνα Μοντάνα

Συμβουλή για νονές και νονούς, μην την πατήσουν.

Πώς ξεχωρίζουν τα κοριτσάκια της έκτης από της πέμπτης;

Μου το εξηγούσε πριν λίγο αναλυτικά στο τηλέφωνο η ανιψιά μου.


Ως την πέμπτη έχουν ως είδωλο τη Χάνα Μοντάνα.


Μετά παίρνει τη σκυτάλη η Μπρίτνι, ή όποια τέλος πάντων είναι του συρμού αυτήν την περίοδο (δεν κρυφοκοιτάει το παρακάτω η ανιψιά μου)…

 
Η ερώτηση για αγαπημένη παιδική λογοτεχνία απορρίφθηκε ως εκτός θέματος.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

12 thoughts on “Φέτος η λαμπάδα είναι Χάνα Μοντάνα”

  1. Σε λιγότερο από μία μέρα, καμιά πενηνταριά πέιτζ χιτ ήδη για λαμπάδες σε όλες τις παραλλαγές:

    hanna montana λαμπαδα, hannah montana λαμπαδα, lampada hanna montana, lampada xana montana, ΛΑΜΠΑΔΑ hannah montana, ΛΑΜΠΑΔΑ ΧΑΝΑ ΜΟΝΤΑΝΑ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ hanna, Λαμπάδα hanna montana, Λαμπάδα hannah montana, λαμπάδα hanna, λαμπαδα hanna montana, λαμπαδα hannah montana, λαμπαδα Χανα μοντανα, λαμπαδα χανα μοντανα, λαμπαδες hanna montana, χανα μοντανα, χανα μοντανα λαμπαδα, «χάνα μοντάνα» λαμπάδα…

    Τελικά, υπάρχει μεγάλη ζήτηση.

    Μου αρέσει!

    1. Υπερπαραγωγή αυτή η λαμπάδα: τι mp4, τι αφίσες, τι ημερολόγιο, αόρατο στυλό με μυστική μελάνη και ειδικό φακό για να τη διαβάζεις… σκέτο διαφημιστικό σποτ τόκανα το ποστ (αναγραμματισμός, ε;)

      Μου αρέσει!

  2. εμένα πάλι μου χει κάτσει στο λαιμό αυτή η λαμπάδα.. έχει γίνει τόσο μπερδεμενα με τα κουμπαριά μου..ασταδιάλα.. και επειδή είμαστε του βρισήματος.. και εξετίας τις φασαρίας..τη φωνάζουμε με τα αδερφια μου .. χανα πουτανα.. sorry ε.. αλλά.. ποιο χαζή λαμπάδα δεν έχω παρει για την βαπτισημιά μου.. που είναι μόλις πρώτη δημοτικού. (α και να πω οτι είχα παρει μια χειροποίητη που είναι πανέμορφη..μετα μου δώσαν την παραγγελιά και.ουυυυυυ 666)

    Μου αρέσει!

    1. Μα όλες αυτές οι λαμπάδες είναι σαν τις κυριακάτικες φυλλάδες. Όσο νοιάζονται αυτοί που παίρνουν τις τελευταίες στην επαυξημένη βερσιόν για τις ειδήσεις και την αρθογραφία τους, άλλο τόσο ενδιαφέρονται και τα πιτσιρίκια για τη λαμπάδα αυτή καθαυτή.

      Το ερώτημα είναι ότι αν στα 6, ή τα 10, αυτά είναι τα δώρα που αναμένουν, μετά την παιχνιδοκονσόλα, το ipod, το πισί, τι θα μείνει να τα ικανοποιεί;

      Μου αρέσει!

  3. ΧΑΝΑ ΜΟΝΤΑΝΑ ΑΥΤΗ ΑΡΕΣΗ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΓΩ ΠΗΓΕΝΟ ΤΡΙΤΙ ΤΑΞΙ ΜΑ ΑΡΕΣΙ ΚΑΙ ΣΤΙΝ ΞΑΔΕΛΦΙ ΜΟΥ Η ΗΑΝΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΝΙ ΤΡΙΤΙ ΓΙΜΝΑΣΙΟΥ

    Μου αρέσει!

  4. Otn pigaina pemth dimotikou m aresan h tainia tc hannah montana perci p pigaina ekti tn akouga k evga2a cpiria m t kolomikra p elegan»hannah montana t wraia t kali ein 9ea exei wraia fonh»biax…fetoc mia ap t idia k ektoc ap afto afth p pai2ei tn hannah ein t megalitero tcouli tc amerikic t douleia exoun n vlepoun t mikra paidakia tc tainiec tc k t tragoudia tc….

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

