Μαθητής, σπουδαστής, φοιτητής; μα τι ήταν, τελικά, ο αυτόχειρας;


Προσοχή! 10 λεπτά ακατάσχετη μπουρδολογία. Πατάτε το play με δική σας ευθύνη.

Υπάρχει κάποιος λόγος που τα σκουπιδοκάναλα τα ρίχνουν όλες αυτές τις μέρες στο Υπ.Ε.Π.Θ. για μια Σχολή Μαθητείας /Κε.Τ.Ε.Κ του Ο.Α.Ε.Δ. αρμοδιότητας της κ. Σοφίας Καλαντζάκου, και της προϊσταμένης της, κ. Φάνης; Είναι που ο νεποτισμός πρέπει να προστατευτεί σε όλες του τις εκφάνσεις, δεξιά κι αριστερά, σε «ελεγχόμενους» και «ελέγχοντες»;

Αν αντέξατε, λοιπόν, απολαύσατε δέκα λεπτά «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» για μια κατάσταση που φαίνεται να βολεύει όλους: πλασματική μείωση της ανεργίας με χιλιάδες «μαθητές» / «σπουδαστές» που απλώς αναβάλλουν τη στράτευση, ή την έξοδο στην αγορά εργασίας, ομηρία για χιλιάδες συμβασιούχους – ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, διπλοθεσίες και αργομισθίες για ένα σωρό υποτιθέμενα απασχολούμενους σε διδασκαλίες, εργαστήρια, επιτροπές, διευθύνσεις, και η κοροϊδία συνεχίζεται. Με μεγαλύτερα θύματα, ως συνήθως μια μειοψηφία, κάποιους νέους που πραγματικά είναι στο μεροκάματο το πρωί, και πραγματικά διψούν να μάθουν κάτι χρήσιμο το απόγευμα, κατά κανόνα, μάταια.

Αρκεί μια βόλτα, εν ώρα μαθήματος, σε μια αίθουσα ή εργαστήριο, για να δει κανείς, το διδάσκοντα να διδάσκει (αν είναι τυχερός), μερικούς μαθητές να παρακολουθούν τον πρώτο, περισσότερους να περιφέρονται στα κυλικεία ή στο προαύλιο για τσιγάρο, καφέ, ή ό,τι άλλο, και κάποιους να είναι απλώς εικονικά εγγραφέντες και μονίμως απόντες (απαραίτητο να φαίνονται όμως, για να πέφτει η επιδότηση από τους κουτόφραγκους).

Πέρα από όλες τις υπόλοιπες αναλύσεις, η σήψη, από την εποχή του αφηγητή από το Υπόγειο, ή το Ρασκόλνικοφ, υπήρξε το ιδανικό υπόβαθρο για ένα σαλεμένο μυαλό.

Advertisements

#%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%bf%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%82, #%ce%bd%ce%b5%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82, #youtube