Ψηφίζουμε όλοι! 4 κουκιά στο ευρώ

Τι κοινό έχει η Ελλάδα με τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Κίνα, τη Βραζίλια, την Τουρκία, την Ουκρανία, το Μεξικό και την Αλβανία; Όλες φιλοξένησαν τη μπίζνα Σιγκαπούρης «Miss Bikini International».

Ρίγος κρητικής συγκίνησης διέτρεξε, λοιπόν, τη σπονδυλική μου στήλη, διαβάζοντας ότι «για άλλη μια φορά η Κρήτη θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στο φετινό Miss Bikini International 2009, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου στην Κίνα».

Μάλιστα στο γραμματοκιβώτιό μου είχα όλες τις λεπτομέρειες: «Η Μiss Κρήτη 2008 Ειρήνη Πετρουλάκη που κατάγεται από τις Μοίρες Ηρακλείου, κλήθηκε από τον πρόεδρο τον πανελλήνιων καλλιστείων κ. Βασίλη Πρεβελάκη, να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς. Αναχωρεί την Κυριακή 17/05/2009 στις 10:00, από το αεροδρόμιο Ηρακλείου Ν. Καζαντζάκης με προορισμό το αεροδρόμιο της Αθήνας Ε. Βενιζέλος. Από εκεί στις 19:30 με προορισμό το νησί Σάνυα της Κίνας, όπου διεξάγεται φέτος ο διαγωνισμός. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους διεθνείς διαγωνισμούς όπου (sic) λαμβάνουν μέρος περισσότερες από 70 χώρες. Στην ασιατική χώρα θα παραμείνει για περίπου 15 ημέρες, όπου (δις, sic) θα πραγματοποιηθούν διάφορες εκδηλώσεις προς τιμή των φιναλίστ».

Και στο παρασύνθημα: «Τα προγνωστικά για την Ειρήνη Πετρουλάκη είναι αισιόδοξα, αφού σε διαδικτυακή ψηφοφορία που διεξάγεται στην επίσημη ιστοσελίδα του διαγωνισμού, βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα.

Πάμε, λοιπόν, ως σωστοί Κρητικοί να συνδιαμορφώσουμε τα προγνωστικά, και βλέπω ότι ήδη ανεβήκαμε τέταρτοι!

pay to vote for miss bikini international
Επ, τι είν’ αυτό; 3 δολάρια οι 10 ψήφοι! 15 οι 50, 30 οι 100, και μόνο 100 δολάρια οι 400 ψήφοι· ευκαιρία, 25 σεντς η ψήφος, από 30 αρχική τιμή. 20% σκόντο. Μπράβο του του μάγκα του Σιγκαπουριανού! Πιο φτηνά κι απ’ τη Γιουροβίζιον.

Και ρωτώ: τι είναι 10.000 ψηφαλάκια; ούτε μια επιδότηση από τον τρίτο όροφο λιόδεντρα. Εμπρός ω ρε, σύντεκνοι! Να βγάλουμε τη Ρεινούλα μας ψηλά!

Έτοιμος ήμουνα να ψάξω τη Visa μου εν μέσω πατριωτικού οργασμού. Και μετά πέφτει το μάτι μου στα ψιλά γράμματα:
5. Should a candidate withdraws, or is replaced or is disqualified, there will be no refunds in votes to the voter and his credit card. Monies once paid for votes are non refundable.

Βλέπω και τη συμμετοχή της Macedonia, Stefanija Binoska, 18, 180 cm και κρατήθηκα. Θα τραβήξουμε πάλι μια αποχώρηση διαμαρτυρίας και τζάμπα θα πάει η επιδότηση… Πάλι μας τη φέρανε οι ξένοι. Κι είναι και σχιστομάτηδες.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

22 thoughts on “Ψηφίζουμε όλοι! 4 κουκιά στο ευρώ”

  1. > Βλέπω και τη συμμετοχή της Macedonia, Stefanija Binoska, 18, 180 cm και κρατήθηκα.

    α να χαθείς ρε εθνικιστή, σε λίγο καιρό που θ’ αποσχισθεί η λεβεντογέννα από την υπόλοιπη ψωροκώσταινα να δω τι θέση θα πάρεις.. ;-)

    μτε.. και την Βραζιλιάνα εδώ που τα λέμε «πατσούρα» δεν την λες έτσι αβίαστα…

    Μου αρέσει!

    1. εχμμμ, κι αν αποσχισθούμε πάλι το ξεγκάβλωμα είναι οι εκστρατείες για την απελευθέρωση πάτριων και αδελφών εδαφών. Τι να μας κάνουν μόνο οι γάμοι.


      Και βλέπεις κάτι σκ@τόφατσες τύπου Αντριάνο και Ρουνάλντο*, και λες θα πάω μετανάστης στην Μπαχία…

      * εγώ ρατσιστής; εκείνοι είναι σκούροι

      Μου αρέσει!

  2. Ετσι εύκολα λοιπόν σκορπάτε τα λεφτά σας κύριοι; Δεν στέλνετε κάτιτις για τη στήριξη ενός ταπεινού διαγαλαξιακού ραδιοφωνακίου; Συγχίζομαι μεσημεριάτικα λέμε! :Ρ
    ..εμ, ευκαιρία ζήταγα.. Για το http://www.radiobubble.gr Ρ.Γ.Τ. :D

    Μου αρέσει!

        1. Δύο τα ενδεχόμενα:

          1. Πληρώνει η ραδιόφουσκα ΑΕΠΙ. Δεν θέλω να τα στάζω στην κυρία.

          2. Δεν πληρώνει η ραδιόφουσκα ΑΕΠΙ. Δύο τα ενδεχόμενα:

          α) Παρανομεί η ραδιόφουσκα· δεν μ’ ενδιαφέρει να κάνω τον δονκιχώτη.

          β) Παίζει μόνο ελεύθερη μουσική η ραδιόφουσκα· το 99% είναι σαβούρα ή δεν μ’ ενδιαφέρει ν’ ασχοληθώ.

          Ακούω τη μουσική που γουστάρω με τους φίλους μου, προτείνω στους υπολοίπους αυτά που ακούω.

          Μου αρέσει!

        2. «Ακούω τη μουσική που γουστάρω με τους φίλους μου, προτείνω στους υπολοίπους αυτά που ακούω.»
          Ελα κανε καμια εκπομπη τοτε!
          –>> εύκολα φτύνεις μια προσπαθεια απεγκλωβισμου απο τα «παραδοσιακα» ραδιοφωνα που επιβαλλουν τι θα ακουει ο (κατα τη γνωμη τους) λαουτζικος!
          :)

          Μου αρέσει!

        3. Δεν φτύνω τίποτε· το ανέλυσα επαρκώς και δεν έλαβα απάντηση επί των ενδεχομένων.

          Η μουσική που γουστάρω είναι licenced, οπότε έχω απαντήσει και στο πρώτο.

          Μου αρέσει!

        4. Πληρωνει ΑΕΠΙ, δεν υποχρεώνεται όμως πουθενά και… δεν τα σταζεις στην κυρια! Εχεις δικαιωμα να κατεβαζεις τις εκπομπες που προτιμας (και όλες άμα θελεις) και έχεις υλικό μπόλικο να καλύψεις ώρες ατέλειωτες ακρόασης…
          –>> τα ελεύθερα κομμάτια δεν είναι σαβούρες, υπάρχουν εξαιρετικά στο jamendo π.χ.

          Μου αρέσει!

        5. Αν πληρώνει ΑΕΠΙ, αυτό θα πρέπει να είναι το μεγάλο κομμάτι των εξόδων, και όχι ο σέρβερ και το μπάντγουιντθ. Οπότε, την κυρία θα πλήρωνε ο κάθε υποστηρικτής.

          Εν πάση περιπτώσει, θα ήταν πιο σαφές αν το ζήτημα της υποστήριξης ετίθετο με αυτόν τον τρόπο: «αυτά είναι τα μηνιαία μας έξοδα, υποστηρίξτε μας, γιατί δεν τα καλύπτουμε με τη διαφήμιση»· όχι με την αορίστία «δεν βγαίνουμε με τη διαφήμιση».

          Είπα το 99% είναι, και δεν έχω χρόνο για να ανακαλύψω το 1%.

          Μου αρέσει!

        6. Α! το να υπερασπίζομαι μια ιδέα, δεν σημαίνει ότι προσπαθώ να σε πείσω με το ζόρι να την ακολουθήσεις. :D

          Μου αρέσει!

  3. σιγα μην δωσω και λεφτα για την πατσαβουρα χωριατα πετρουλακη ειρινη!μα ειναι δυνατον να την στειλουνε για μισ μπικινι!!την αβυζη που ο κωλος της ακουμπαει στο πατωμα!ηθελα να ηξερα με τι κρητηρια την επελεξαν!

    Μου αρέσει!

    1. Ναι, ρε μεγάλε, μαζί σου! Νάτανε κανένα ωραίο μωρό στα ντουζένια του, να πεις χαλάλι λίγη πρασινάδα. Τι στου Τόλη, τι στους σχιστομάτηδες… εθνικός σκοπός είν’ αυτός.

      Μου αρέσει!

Τι είπες;

