Οι Οικολόγοι Πράσινοι ενδιαφέρονται για πνευματικά δικαιώματα;

Ή για να το πούμε λιγότερο βαρύγδουπα και αμφισβητούμενα, χρησιμοποιείς, όπως γουστάρεις, χωρίς άδεια, τη δουλειά και τον κόπο κάποιου τρίτου;

Εξηγεί ο φωτογράφος Βασίλης Σπύρου:

Σήμερα ανακάλυψα ότι στην προεκλογική αφίσα του κόμματος των «Οικολόγων Πράσινων«, στη λίστα με τις φωτογραφίες των υποψηφίων, υπάρχει φωτογραφία μου με το πορτραίτο της Λ.Κ. Η συγκεκριμένη φωτογραφία χρησιμοποιήθηκε χωρίς καμμία έγκρισή μου και «εκλάπη» από την προσωπική μου γκαλερί στο ρώσικο φωτογραφικό φόρουμ www.photoforum.ru

Για του λόγου το αληθές:
(από την προσωπική μου γκαλερι στο φόρουμ..)
http://www.photoforum.ru/photo/409731/index.en.html

και,

Αυτό είναι το έντυπο του κόμματος:
http://www.ecogreens-gr.org/cpm/displayimage.php?album=24&pos=4

αλλά,

και το ανάλογο site με τους υποψήφιους:
http://eurelec.ecogreens-gr.org/index.php?option=com_content&view=article&id=81:2009-05-12-11-49-31&catid=44:2009-04-22-08-00-04&Itemid=68

Να αναφέρω ότι επικοινώνησα με τον υπεύθυνο του κόμματος και μου είπε απλά πως την φωτογραφία την βρήκε στο google και αφού την έδειξε στην εν λόγω υποψήφια, στη συνέχεια απλά την χρησιμοποίησαν… χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο
Αφού του έκανα λόγο περί πνευματικών δικαιωμάτων κλπ. μου απάντησε ότι αυτό που μπορεί να κάνει στο εξής, είναι να βάλει σε μια λεζάντα το όνομα του φωτογράφου..
Μέχρι εκείνη την ώρα είχα ανακαλύψει οτι η φωτογραφία υπήρχε μόνο στη λίστα του site. Εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι υπάρχει και στα έντυπα.. Όποτε θεωρώ ότι το θέμα έχει πάρει άλλες διαστάσεις..

Θα ήθελα σας παρακαλώ την γνώμη σας επί του θέματος και για το πως θα πρέπει να κινηθώ..

(Τέλος, να αναφέρω ότι η λήψη της φωτογραφίας έγινε κατόπιν άδειας της φωτογραφιζόμενης..)

Νέα ήθη. Άμα το βρήκες στο google, κάντο ό,τι θες… Κάτι σαν τους «εθελοντές» εργαζόμενους της Αλέκας…

#%cf%80%ce%bd%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%8e%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1, #%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%89%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ad%cf%82, #%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%bf%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%82