Παρέμβαση Μάκη: Ψηφίστε Τζάγκερ

Mick_F(emale)_Jagger

Εντάξει, βρε, μεγάλε Δημοσιογράφε.

Είπαμε, δουλειά των πολιτικών και των «πολιτικών» είναι να μας δουλεύουν, αλλά δική σου δουλειά, γαμώ το φελέκι μου, είναι να κάνεις και μια αναζήτηση στο web (δεν θα το πω καν έρευνα). Εκτός αν είσαι σε διατεταγμένη υπηρεσία.

Άκου θηλυκός Τζάγκερ, Ζορμπάς, λαϊκιά, αντράκι, το αντίθετο της κυρίας του κυρίου, αυτοδημιούργητη, κ.α.

Η αυτοδημιούργητη Τζάγκερ...

Φτου σου!

Η χαριστική βολή ήρθε από τον υιό Χειμωνά: «Μα εσάς θα σας περνούσα για υποψήφια του ΚΚΕ μ-λ κι αριστερότερα…»

 
Εννοείται ότι η κυρία θα είχε και τη ΜΚΟ της.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

12 thoughts on “Παρέμβαση Μάκη: Ψηφίστε Τζάγκερ”

  1. Την είδα κι εγώ. Το λιγότερο εμετική και σε στυλ και σε λόγο. Αλλά αυτό μας μάρανε; Εδώ υπάρχει υποψήφια τυφλή που δηλώνει ότι της αρέσει να βλέπει θρίλερ…

    Μου αρέσει!

  2. indictε σΕ λέω ότι έχεις γεράσει και χάνεις έδαφος. Εγώ στην θέση σου θα ψήφιζα ΠΑΣΟΚ και θα μετακόμιζα στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής. Από την άλλη μπορεί να είσαι όντως αλεπού και να την έχεις καταλάβει από την αρχή… και για αυτό την φοβάσαι.

    Μαίρη Ακριβοπούλου (με κιλά φοντετεν) -> http://ekloges2009.maryakrivopoulou.gr/

    Μαίρη «Νομίζω ότι οι κοπέλες στα στριπτιζάδικα είναι καταπληκτικές χορεύτριες» Ακριβοπούλου -> http://ub0.cc/sF/3y

    [από τον k.laios εδώ σχολιάζοντας την υποψήφια την ΝΔ στο Λασίθι που δίνει νέο νόημα στην λέξη «μπαλκόνια» όταν αναφέρεται σε πολιτικό]

    Μου αρέσει!

  3. Stazybο Hοrn έχω μεγάλη παράδοση στο να ψηφίζω «λάθος»
    Έχω ρίξει ας πούμε ψηφοδέλτιο του Κούβελα για δήμαρχο…Καλαμαριάς και Τζαννετάκο για Νομάρχη Θεσσαλονίκης.Ρίχνω έγκυρα ψηφοδέλτια ευρωεκλογών σε βουλευτικές κλπ. Δημιουργεί μία σύγχυση που ΜΕ αρέσει.

    abravanel πριν 2 ακριβώς χρόνια είχα ρίξει όλο μου το βάρος (που είναι μεγάλο btw) στην στήριξη της Μαιρούλας όπως μπορείς να δείς και στα σχόλια αυτού του ποστ http://indictos.wordpress.com/2007/09/19/the-gladiators/
    :-)

    (το κακό είναι ότι τελικά αποδείχτηκε ότι είναι ξαδέρφη φίλου, γνωστού και καλού blogger, οπότε έκοψα την πλάκα)

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

