Και τώρα τέρμα οι κοτσάνες

- Ναι αλλά εγώ ήμουν υπουργός... - Κι εγώ πρόεδρος του Δικ. Συλλόγου
Ας ελπίσουμε ο νέος Κυβερνητικός Εκπρόσωπος να είναι λιγότερο επιρρεπής σε αστικούς θρύλους, απ’ όσο έχει υπάρξει στο παρελθόν.

Το αυτό ισχύει και για την υπόλοιπη ομάδα που συχνά πυκνά υπέγραψε ουκ ολίγες σαχλαμάρες την προηγούμενη εξαετία:

Μιχάλης Καρχιμάκης, Ηλίας Λαμπίρης, Θάνος Μωραΐτης, Δημήτρης Κουσελάς, Απόστολος Κατσιφάρας, Λεωνίδας Γρηγοράκος, Πάνος Μπεγλίτης, Μιχάλης Παντούλας, Βασίλης Κεγκέρογλου, Βασίλης Οικονόμου, Βαγγέλης Παπαχρήστος, Δημήτρης Βαρβαρίγος, Χρήστος Αηδόνης, Στάθης Κουτμερίδης, Δημήτρης Τσιρώνης, Τάσος Σιδηρόπουλος, Μάρκος Μπόλαρης, Θεοδώρα Τζάκρη, Γιώργος Πεταλωτής, Γιάννης Δριβελέγκας, Μιχάλης Τιμοσίδης, Γιάννης Αμοιρίδης, Χρύσα Αράπογλου, Παναγιώτης Ρήγας… (όσοι έχουν εκλεγεί, τέλος πάντων· ε, όχι και την Τζάκρη, βρε παιδιά;)

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

25 thoughts on “Και τώρα τέρμα οι κοτσάνες”

        1. Την έχω ακουσει (όχι όπως εννοείται «αλλιως»…!) και μου βγαζει μια αθωότητα. Σαν κοριτσάκι του γυμνασιου που τα λέει παπαγαλία.

          Μου αρέσει!

  1. Εγώ δεν ανησυχώ. Απλά τάργκετ γκρουπ αλλάζουμε. Αντε, να ανανεωθούμε κιόλας, πόσο καιρό να δουλέυεις τους δεξιούς, από ένα σημείο και μετά έκαναν και όλη τη δουλειά μόνοι τους.
    Φρέσκο πράμα, που έλεγε και ο Οβελίξ.

    Μου αρέσει!

    1. Προτιμώ πολύ περισσότερο τις «θετικές» αναρτήσεις από την «γκρίνια». Αν και πάντα είναι πιο εύκολο να είσαι αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, προσωπικά δεν διαλέγω τάργκετ γκρουπ, ούτε και χρησιμοποιώ το μπλογκ για «δούλεμα»· δεν μου περισσεύει χρόνος γι’ αυτό. :-) *

      * Δεν μ’ αρέσουν τα σμάιλις, αλλά τόβαλα για να δείξω ότι ο τόνος της απάντησης είναι φιλικός.

      Μου αρέσει!

  2. Ας μην γκρινιάζουμε κι ας μην αγχωνόμαστε.

    Μα γιατί αγχωνόμαστε;

    Όλα είναι θετικά.

    Μη γκρινιάζουμε.

    Ας περιμένουμε λίγο.

    Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει.

    Αν αντιστεκόμαστε στο μοιραίο, απλώς εμείς υποφέρουμε.

    Άλλωστε τα θετικά έρχονται, άμα σκεφτόμαστε θετικά.

    Όταν σκεφτόμαστε αρνητικά, προσελκύουμε το αρνητικό.

    Ας γίνουμε μαγνήτες θετικότητας.

    Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, κι ας πούμε “όλα θα πάνε καλά σήμερα”.

    Πριν κοιμηθούμε το βράδι, ας οραματιστούμε καταρράκτες κι ας πούμε “νιώθω υπέροχα”.

    Μόνο έτσι όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.

    Ας βοθήσουμε κι εμείς αυτό το ορμητικό ποτάμι θετικότητας.

    Στο χέρι μας είναι.

    Κι αν δεν είναι, πάλι δεν κερδίζουμε τίποτα με τη γκρίνια.

    Ας οραματιστούμε τους εαυτούς μας σαν κρυστάλλινες σφαίρες μέσα σε μια παγκόσμια αύρα θετικής ενέργειας.

    Τότε θα ανακαλύψουμε ότι ο καθένας μας είναι κι ένας υπέροχος άνθρωπος, ένας συναρπαστικός συνομιλητής της παγκόσμιας συνειδητότητας.

    Μου αρέσει!

    1. Θετική σκέψη: άλλο ένα παραμυθάκι των εξουσιαστών για να ρίχνουν ευθύνες στους εξουσιαζόμενους. Μη μασάς φίλε :) Ούτε σε μένα αρέσει η γκρίνια. Ελεγχος χρειάζεται.

      Μου αρέσει!

        1. Έχει ήδη μπουκώσει τη μισή WP. Πέρα από μένα και τον Ν.Σ., τώρα τον είδα και κάπου αλλού, αλλά ξέχασα πού (στην Καλύβα;)… Πολύ πολλή θετική σκέψη βρε παιδί μου, έχει να κάνει με την εκλογή Παπανδρέου άραγε;

          Μου αρέσει!

        2. κάτι τι πρακτικό: να κανουμε μπόλικη θ.σ. (με τη σέσουλα) ωστε να γίνουν τα ελληνικά η βασικη διεθνης γλωσσα!
          (ψυλλιαζομαι οτι το αφεντικο θα μας κανει εξωση)

          Μου αρέσει!

        3. Δικαιούστε χαλάρωση κι οι δυο μετά την προεκλογική και τη μετεκλογική εβδομάδα. Πόσο ν’ αντέξει ένας άνθρωπος· άμα πρέπει να ετοιμάσει και τις αιτήσεις του και τις ετερο-αιτήσεις του για ΓΓ σε τρεις μέρες…

          Μου αρέσει!

        4. Ομολογώ ότι για μισό δευτερόλεπτο το σκέφτηκα σοβαρά. Μετά όμως ήρθα στα ίσια μου: οι προσληφθεισόμενοι (βλέπε δυτη να μαθαινεις ορθογραφια) σίγουρα θα είναι «σαν έτοιμοι από καιρό…»

          Μου αρέσει!

Τι είπες;

