Πολιτική στον 21ο αιώνα

«Βαγγέλη μου, έχω 18.000 μέλη στο facebook μου. Ξέρεις τι ψυχοθεραπεία τραβάμε όλοι μαζί κάθε μέρα;»

Αναστασία Ράγιου-Μεντζελοπούλου, δημοσιογράφος*, τηλεπαρουσιάστρια εκπομπών τρας**, βουλευτίνα Ν.Δ., προς τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, βουλευτή Ν.Δ., πρώην υπουργό. Στην εκπομπή Ανατροπή, Μέγκα, 02/11/09, με θέμα συζήτησης το αυνέδριο της Ν.Δ.

* με τη βούλα της ΕΣΗΕΑ
** ξέρετε, αυτή που κατηγορήθηκε ότι οδήγησε άτομο μειωμένης αντίληψης σε αυτοκτονία, αυτή που έδωσε βήμα στον τηλεοπτικό αέρα στον «πρόεδρο των Ελλήνων παιδεραστών», κλπ.

Σημείωση 1: Λιγότεροι από 6.000 είναι οι εγγεγραμμένοι στο φέισμπουκ της κυρίας.
Σημείωση 2: Αναζητείται το εν λόγω απόσπασμα της εκπομπής, ελλείψει του οποίου μπήκε το γιουτιουμπάκι.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

5 thoughts on “Πολιτική στον 21ο αιώνα”

    1. Στην περασμένη κοινοβουλευτική περίοδο, να καταλάβεις, ήταν αναπληρώτρια υπεύθυνη του τομέα Πολιτισμού στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

      Μου αρέσει!

  1. Πρωτοπόρος στα σκουπίδια. Στο σκουπιδοκάναλο του Κουρή έκανε το ντεμπούτο της (Θυμάμαι πρωτοποριακή εκπομπή με όλους τους ζιγκολό της Αθήνας.)
    Το πρόβλημα είναι οτι οι Αχαιοί ψηφίζουν τέτοια φρόκαλα.

    Το Βαγγέλη μου το πέτυχα κι εγώ.

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

