Ο αμπελουργός, ο νησιώτης και το Γκογκλ Μπου

Είναι μερικά πράγματα που με γοητεύουν εξαιρετικά, παραδείγματος χάριν προχθές ήμουνα με το Γιάννη το Ραγκούση σε μία συνεδρίαση όπου ήταν μάλλον βαρετό …. αυτό που λεγόταν εκείνη τη στιγμή… οι ομιλητές είναι όλοι εξίσου ενδιαφέροντες. (Οικονομέας, Καμπουράκης: Ναι ναι,…Ναι ναι το καταλάβαμε το πιάσαμε το υπονοούμενο, ναι) Και μου λέει «θέλεις να σου δείξω το σπίτι σου στη Τζιά;» Όπως ξέρετε, ο Ραγκούσης είναι νησιώτης. Κι έκανε κάτι έτσι πάνω στο τηλέφωνό του, το σύστημα νομίζω λέγεται gogle boo… (Οικονομέας, Καμπουράκης: Ναι, ναι, κάπως έτσι, google maps) Ναι, και μου έδειξε το σπίτι μου στη Τζια, το αμπέλι μου, και διαπίστωσα μάλιστα ότι έχει βγει χόρτο, και αν κάποιος περπατούσε εκείνη τη στιγμή στ’ αμπέλι θα τον έβλεπα…

Θεόδωρος Πάγκαλος, Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης,
(23/11/2009)

 
Άντε, στην επόμενη κρίση στο Αιγαίο, ας φωνάξει ο Αντιπρόεδρος τον Ραγκούση, να δούνε τις κινήσεις του εχθρού στο Γκογκλ Μπου…

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

16 thoughts on “Ο αμπελουργός, ο νησιώτης και το Γκογκλ Μπου”

  1. Εντάξει, δεν το παίζει και γκουρού: «Δεν μπορώ να πω ότι τα χειρίζομαι με άνεση» δηλώνει. Εσύ πολύ καλά έκανες κι έβαλες το απόσπασμα της συνέντευξης (μερσί), αλλά τι περίμενες δηλαδή; Είναι 71 χρονών, δεν του είναι εύκολο. Έχει και μια παιδικότητα το «γκουγκλ μπου». Καθόλου δεν με χάλασε η άγνοιά του. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν έχει όντως διαλέξει καλούς συνεργάτες για τα περί κομπιούτερ.

    Μου αρέσει!

    1. Θα διαφωνήσω. Από τη μια δεν το παίζει γκουρού, κι από την άλλη αποφεύγει να πει ευθέως «δεν μπορώ να δω e-mail μόνος μου». Και χωρίς να τον ρωτήσει κανείς αρχίζει να αμολάει μπούρδες για το Google Maps. Η άγνοιά του δεν θα με χάλαγε καθόλου· η ημιμάθειά του πάρα πολύ.

      Μου αρέσει!

  2. Kuk, πολύ επιεική σε βρίσκω. Τώρα είναι 71 πριν δέκα χρόνια ήταν 61. Χτες σε άλλο μπλογκ άφησε σχόλιο κυρία που είναι 81.

    Μου αρέσει!

    1. Επιεικής είμαι εκ φύσεως Μαρία. Και πριν είκοσι χρόνια ήταν 51… Μου θύμισες μια ατάκα του Γκράουτσο Μαρξ. Ηλικιωμένος. Κοιτάζει καλά-καλά μια κοπέλα, με το γνωστό ύφος του, και της λέει: «εσένα έπρεπε να σε είχα γνωρίσει πριν δέκα χρόνια, τότε που ήμουν είκοσι χρόνια νεώτερος». Και την άλλη, του αυτού, «I think it’s about time to announce that I was born at a very early age.»

      Μου αρέσει!

  3. Ε δεν έχω και την απαίτηση να ξέρει τα προ γουίντοους κομπιουτερικά. Είμαι κι εγώ επιεικής με τον τρόπο μου.

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

