Μια υποψία…

Έχω μια υποψία για την ιστορία με το φοιτητή και τους μπάτσους.

Ότι αυτό που φορούσε δεν είναι πυτζάμα, αλλά μια χαρά παντελόνι (ή το φορούσε ως τέτοιο). Κι ότι δεν είχε κατέβει για να πετάξει τα σκουπίδια του.

Πού το στηρίζω; Στο ότι έχω δει τέτοιο παντελόνι· στο ότι δεν διάβασα να αναφέρει τίποτε για πιτζάμα ή σκουπίδια ο δικηγόρος του ή ο ίδιος· στο ότι δεν θα έβγαινα για σκουπίδια με το τσαντάκι που κρατούσε.

Αν δεν απατώμαι την πιτζάμα και τα σκουπίδια τα πέταξε πρώτη η ζούγκλα· για η Ελευθεροτυπία; Και η διάσημη για την εργατικότητά της κοινότητα των Ελλήνων δημοσιογράφων -μαζί με τους μπλόγκερ χάφτους που διαβάζουν φωναχτά εφημερίδες και σάιτ- την υιοθέτησε πάραυτα.

Πού να τρέχουν τώρα;

Κάνω λάθος; Μου διέφυγε ρεπορτάζ; Δεν τα διαβάζω και όλα, ούτε τα ψάχνω και όλα, αν δεν είναι σημαντικά. Θα χαρώ να με διαψεύσετε, αν τα χώνω άδικα.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

4 thoughts on “Μια υποψία…”

  1. Την είδηση με τα σκουπίδια την άκουσα απ’ το δελτίο της ΕΤ3. Όταν εμφανίστηκε το τσαντάκι τόσο μπερδεύτηκα που νόμισα οτι πρόκειται για άλλο φοιτητή. Βέβαια το ένα δεν αποκλείει το άλλο αλλά απ’ την άλλη όπως λες ο δικηγόρος του δεν φαίνεται να μιλάει για σκουπίδια.
    Βλέπω οτι τα περίφημα πουλάκια της μπιτζάμας είναι ο Τουίτι. Παντελόνι με Σιλβέστερ έχεις δει;

    Μου αρέσει!

  2. Pantws, endymatologikws omilwntas panta, o nearos ths photo 8a tairiaze apolytws se kataggeltiko filmaki toy Michael Moore (kai bale!)

    anyway, emena m’ aresei, skefteite pws ean den htan h kakws keimenh ellhnikh bloggodhmosiografia, tote 8a xaname thn foberh ayth figoyra (oyte h mana toy den 8a ton h3ere)

    Kai OXI filh Maria, o Sylvester den synadei me thn epanastash, o Speedy Gonzales isws…

    Μου αρέσει!

  3. Για το τσαντάκι μήπως θα μπορούσα να έχω μια επιπλέον πληροφόρηση; Μια εικόνα ίσως; [Ό,τι λένε οι μπλόγκερ κι εφημερίδες ξέρω. Αλλά ναι, έχω δει κι εγώ τέτοιο παντελόνι.] Όπως έχουν έλθει τα πράγματα, με το που θα δω κάτι στο tvxs αρκεί για χτυπήσει η δυσπιστία κόκκινο. Όταν χαθεί η καλή πίστη δύσκολα επιστρέφει.

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

