bookmarklets

get firefoxΈπεσα τις προάλλες σε μια ανάρτηση για το readability, το οποίο, πρόσφατα, το είχαν εκθειάσει πάλι στο {porcupinecolors}. Φυσικά, και για μένα αποτελεί απαραίτητο εργαλείο και είναι σε άμεση πρόσβαση στη Bookmarks Toolbar μου.

Με αυτή την αφορμή, όμως, είπα να δω σε τι αριθμό από bookmarklets έχω φτάσει, έτοιμα κυρίως, μερικά δικά μου, κάποια με keywords και παραμέτρους· τα περισσότερα σε χρήση και χρησιμότατα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, λοιπόν, ήταν πάνω από 70. Ξεσκαρτάρισα αυτά που δεν με εξυπηρετούσαν πια, και έπεσα λίγο πάνω από τα 50.

Για να έχω καλύτερο έλεγχο τα έβαλα και αυτά στη σελίδα με τις διάφορες ρυθμίσεις που αφορούν τον Firefox μου (στο sidebar, δεξιά, στην ενότητα Δείτε, θα βρείτε μόνιμο σύνδεσμο). Μπορείτε να τα αναζητήσετε στο web με το όνομά τους μαζί με τη λέξη bookmarklet. Αν χρειάζεται κάτι διευκρίνιση, εδώ είμαστε.

Δεν μπορώ να φανταστώ μη ευκαιριακούς χρήστες του web που δεν χρησιμοποιούν bookmarklets (OK, μπορώ· αυτούς που χρησιμοποιούν ubiquity).

 
Κι άλλες σχετικές αναρτήσεις,  εδώ μέσα, μπόλικες

Φυσικά, (σχεδόν) όλα τα bookmarklet παίζουν σε (σχεδόν) όλους τους browser (ασχέτως αν η Microsoft εντελώς άκαιρα και αδικαιολόγητα είχε την έμπνευση να προειδοποιεί για ενδεχόμενο ζήτημα ασφάλειας. Ποιος; ο Internet Explorer!). Όμως, διαφημίζουμε firefox σε κάθε ευκαιρία. Κάνει τη ζωή όλων μας πιο εύκολη.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

10 thoughts on “bookmarklets”

    1. Υπάρχει κι αυτό, ως εικόνα:

      Να συμπληρώσω, λοιπόν,ότι μέχρι χτες είχα αυτά που χρησιμοποιούσα πιο συχνά, καθημερινά, πάνω στην Bookmarks Toolbar (απόσταση ένα κλικ) και όχι σε folder μέσα σε αυτήν (απόσταση δύο κλικ). Για να μην τρώνε πολύ χώρο είχα κοντύνει τα ονόματά τους σε 1-3 χαρακτήρες, και ομολογώ ότι μερικές φορές, ξεχνούσα για ένα-δύο τι σημαίνει η συντομογραφία μου. Γι’ αυτό δοκιμάζω τώρα να δω αν αποτελεί πολύ μεγαλύτερη επιβάρυνση το επιπλέον κλικ με αντίτιμο το πλήρες όνομα.

      Δυστυχώς, τα bookmarklets δεν δέχονται αλλαγή εικονιδίου favicon -έχουν ένα στάνταρντ από το mozilla. Έτσι το Smart Bookmarks Bar extension δεν κρύβει το όνομα τους, και δεν κάνει δουλειά (ομοίως και για τα folder). Κάνει, όμως, δουλειά για τα κοινά bookmarks στην Bookmarks Toolbar, επιτρέποντας να έχω αυτή τη στιγμή σε 1280×1024 στην τελευταία 37 bookmarks (εικονίδια favicons που στο mouse over δείχνουν το πλήρες όνομα τους) και 10 folders.

      Με το Xmarks extension τα έχω όλα συγχρονισμένα σε 5 μηχανήματα (desktop-notebook, δουλειές-σπίτι) κι επίσης συγχρονισμένα και με τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις του google chrome.

      Μου αρέσει!

      1. Μικρή σημείωση για το bookmark sync: Προσωπικά χρησιμοποιώ το GMarks. Κάνει sync μέσω Google Bookmarks τα οποία έτσι κι αλλιώς μπορεί να διαχειριστεί / χρησιμοποιήσει κανείς και μέσω web απο browser με στοιχειώδεις δυνατότητες. Τα bookmarks ταξινομούντε ανάλογα με τα tags που έχουν χρησιμοποιηθεί.

        Μου αρέσει!

        1. Ναι, υπάρχουν αρκετές και καλές λύσεις. Προτιμώ το xmarks γιατί κρατάει και passwords (encrypted) και συγχρονίζει και με IE :-P και chrome. Αυτό που περιμένω από 0.01alpha να δουλέψει σωστά αλλά ακόμη, είναι το weave…

          Μου αρέσει!

    1. Με το Add to Search Bar, ίσως και χωρίς, εφόσον γίνεται σωστό search engine advertising -αλλά βαριέμαι να το διαπιστώσω τώρα, προσθέτεις επιτόπου τα δυο search plugins, για τις σελίδες:
      http://www.whitepages.gr/gr/
      http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp

      Εγώ τα είχα φτιάξει χειροκίνητα πριν χρόνια, κι έκανα και favicon στην πρώτη περίπτωση. Οπότε αν τα θες έτοιμα, με τα favicons τους, για να τα ρίξεις στο searchplugins folder μέσα στο profile folder σου, πάρτα από το box.net (flash) widget στο side.bar μου.

      Μου αρέσει!

Τι είπες;

