Μ’ εκείνη την άλλη την απογραφή, τι γίνεται;

Με δύο συγκεκριμένα. Η μία, η γενική απογραφή οικοδομών – κτιρίων πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο 2010. Άρχισε; προγραμματίστηκε; Κι η άλλη του χρόνου, η γενική; Να μάθουμε και πώς προϋπολογίστηκαν αυτά τα εκατομμύρια ευρώ, που λες, κι είναι πασατέμπος, τα βλέπουμε τριγύρω…

Στο διαδικτυακό τόπο της Στατιστικής Υπηρεσίας, λάθος, της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής -ΕΛ.ΣΤΑΤ.(sic) που κοιτούσα τις προάλλες, δεν βρήκα κάτι· ομολογώ ότι δεν είχα ψάξει πολύ, όμως, απορροφημένος από τους χάρτες pdf που κατέβασα…

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

7 thoughts on “Μ’ εκείνη την άλλη την απογραφή, τι γίνεται;”

  1. Τι έγινε; Κύριος οίδε…
    Αλλωστε, ο ΓΟΚ και ο ΚΟΚ υπαρχουν για να καταστρατηγούνται -γενικη παρατηρηση, να ξερουμε πού βρισκόμαστε.

    Μου αρέσει!

    1. Απ’ ότι κατάλαβα, η απογραφή κτιρίων είναι προκαταρκτικό στάδιο για την απογραφή πληθυσμού. Μη με ρωτήσεις γιατί· ίσως για να ξέρουν που θα πάνε οι απογραφείς…

      Μου αρέσει!

  2. Εκτός των άλλων οι χάρτες είναι ωραία υπόθεση. Παλιομοδίτικοι φτιαγμένοι στο χέρι, όπως μου αρέσουν. Μερσί. Αλλά, αναρωτιέμαι, αφού τους έκαναν που τους έκαναν pdf, γιατί δεν πρόσθεταν και μπουκμάρκς ούτως ώστε να είναι ευκολότερη η πλοήγηση; Δεν πειράζει, θα τα προσθέσω εγώ ξεφυλλίζοντας.

    Μου αρέσει!

    1. Έχουν κάτι ψιλά, page thumbnails και αυτόματα bookmarks ανά σελίδα. Μαζί με την αλφαβητική σειρά, κάτι γίνεται… Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι ο Pentium 4 μου ζητάει απόσυρση…

      Μου αρέσει!

      1. Και για νάχουμε καλό ρώτημα, ποιος είναι ο λόγος που τα pdf έχουν γίνει με συμβατότητα Adobe Acrobat 8.0, «σκοτώνοντας» τις τρέχουσες εκδόσεις των pdf viewer δωρεάν ή ανοιχτού λογισμικού;

        Μου αρέσει!

Τι είπες;

