Ψηφιακή θλίψη


Μάλιστα… Βρήκαμε τι έλειπε για να λυθούν τα προβλήματα της εκπαίδευσης…

Κι άάααλλο! κι άααλλο!

* (από τη δημόσια μετάδοση IPTV, μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου)

 
Αναγκαία ενημέρωση (καθώς είμαι πολύ λίγος για να ανταγωνιστώ σε εκφραστικότητα): Όλη η γνώση με ένα «κλικ»!

Και πιο αναλυτικά:
Ο Γιώργος Παπανδρέου, το “ηλεκτρονικό βιβλίο” και το σχολείο στην Ελλάδα

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

22 thoughts on “Ψηφιακή θλίψη”

  1. Τώρα καταλαβαίνω γιατί έχω καιρό να πάρω ημέιλ απο κείνο τον ζάπλουτο Νιγηριανό. Χρησιμοποιεί πια κινητό.

    Σε ποιο Λύκειο γίνονται αυτά, Στάζυ;

    Μου αρέσει!

  2. Και προσφέρεται και για λογοπαίγνια :
    «Δεν θα περιμένουμε να κάνουμε τα τέλεια ντουβάρια, για να πάρουν τα παιδιά της σημερινής γενιάς αυτό που χρειάζονται ώστε [να] αντιμετωπίσουν το αύριο.»

    Μου αρέσει!

  3. :-Ο Χρησιμοποιεί ακόμα σημειωματάριο;!;!;!…Δεν έχει ένα σμάρτΦόουν; (γιατί είχα και στο χωριό μου σμάρτοφόουν να ξέρεις :-D )

    Είναι λίγο απροκάλυπτη η προώθηση του Kindle… και στη Βουλή και σε αυτό το video, ακούγοντε λίγο σαν πλασιέ… Υπήρξε ανασκόπηση του τι υπάρχει και συμπέρασμα το kindle; (που είναι αυτή η έκθεση; ). Υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το πώς έγινε η μεταφορά των βιβλίων στο kindle; Είναι στο δικό του format ή σε pdf…και αν είναι σε pdf δεν υπάρχουν κάπου αλλού απο όπου έτσι κι αλλιώς θα μπορούσαν να τα δούν οι μαθητές απο τους υπολογιστές του σχολείου και το δίκτυο των σχολείων; Υπάρχει κόλλημα copyright απο ΟΕΒΔ; (Ειλικρινείς ερωτήσεις. Δεν ξέρω. Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα)

    (Καλά το link πρός όλη τη γνώση είναι ένα ναρκοπέδιο…και το τελειωτικό χτύπημα είναι στο encoding του ονόματος του αρχείου.)

    Μου αρέσει!

    1. Τι ψάχνεις τώρα, ψύλλους στ’ άχυρα. Όπως το πας σε λίγο θα ρωτάς και για ανοιχτό/ελεύθερο λογισμικό :P

      Πήγανε στο http://www.pi-schools.gr/, στα μαθήματα, είδανε ότι υπάρχουν ένα κάρο pdf και doc, πήγανε και στο http://81.186.142.241:8080/oedvLibrary/user/, είδανε ότι από άλλο πρότζεκτ υπάρχουν άλλα τόσα παλιότερα, και σου λέει ιδού!

      Άμα ανοίξεις το doc μέσα στο zip (όχι το jpg! θα σκιαχτείς με την Αννούλα στα 1000 τόσα pixel), 95% απ’ όσα λέει μέσα είναι παρελθόν, έχουν γίνει ή δρομολογηθεί από τους προηγούμενους. Κοπιπαστάδα πολιτική, κόψε ράψε δέκα παραγράφους, έτοιμη η πολιτική για την παιδεία, την εκπαίδευση, δηλαδή…

      ΥΓ. Ε, καινούριο Moleskine του πήρανεε στον Παπ/ρίου του αεροδρομίου, να μη το χρησιμοποιήσει;

      ΥΓ2. Θελω να δω το βίντεο όπως ανέβηκε στο κανάλι του primeminister.gr στο youtube. Ελπίζω ότι δεν έχει γίνει μοντάζ.

      Μου αρέσει!

      1. Ευχαριστώ για τα λίνκ, είναι πολύ καλά…Δηλαδή είναι πολύ καλό το οτι υπάρχουν (δεν μου βγήκαν όμως σε κανένα search…τόσο στραβά έψαχνα;…τέλος πάντων).

        «…σε λίγο θα ρωτάς και για ανοιχτό/ελεύθερο λογισμικό :P»
        Πιπέρι!

        Μου αρέσει!

  4. Και για να λάβω σαφή και ξεκάθαρη θέση:

    Είναι τόσο άσχετοι και ηλίθιοι, που θεωρούν ότι το να δίνουν πεντέφια αντί συμβατικά βιβλία θα είναι πιο οικονομικό και αποτελεσματικό. Ή έτσι τους έπεισαν οι εισαγωγείς, δεν αλλάζει ο χαρακτηρισμός (παρά μόνο σε συνειδητούς απατεώνες, εναλλακτικά).

    Δείτε κι εδώ:
    Ο Γιώργος Παπανδρέου, το “ηλεκτρονικό βιβλίο” και το σχολείο στην Ελλάδα

    Και για άλλα μεγαλόπνοα εδώ:
    Πράσινη παιδεία

    Μου αρέσει!

  5. Ευχαριστώ για το link. Έκανα embed στο post και το πρώτο δικό σου βίντεο. Το βίντεο στο PrimeMisterGR YouTube channel είναι ολόκληρη η ομιλία Παπανδρέου, χωρίς περικοπές.

    Το ότι έχει το Kindle δεν είναι τόσο παράξενο, είναι μακράν η πιο best-seller συσκευή. Πρόσεξε μάλιστα να μην πει όνομα. Νομίζω ότι το θέμα δεν είναι τόσο η προώθηση της μιας ή της άλλης συσκευής, όσο πρόκειται για μια επικοινωνιακή προσπάθεια, στεγνός εντυπωσιασμός. Οι διαδραστικοί πίνακες που λέγονται και ξαναλέγονται και είναι χρήσιμοι, δεν έχουν μπει παρά σε ελάχιστα σχολεία (κόστος 1000 με 1500 ευρώ έκαστος).

    Ο Stazybο Hοrn μάλιστα έχει δίκιο που λέει ότι τα βιβλία σε PDF υπήρχαν – το οποίο δεν αναφέρεται πουθενά. Απλά μας τα ξαναπαρουσίασαν. Η δική μου η επιπλέον απορία ανάμεσα σε όλα τα άλλα είναι πώς οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες (ebook readers, το «ηλεκτρονικό βιβλίο» που λέει ο Παπανδρέου) που έχουν ασπρόμαυρη οθόνη θα απεικονίζουν ικανοποιητικά έγχρωμα βιβλία. Εκτός αν το χρώμα στα σχολικά βιβλία είναι τελικά περιττό, οπότε να το καταργήσουμε και από την τυπωμένη εκδοχή των βιβλίων. Και, επιπλέον, πώς θα διαβαστούν σε οθόνη 6 ιντσών βιβλία που δύο τυπωμένες σελίδες αντιστοιχούν σε μία σελίδα PDF. Το έχω προσπαθήσει ακριβώς σε Kindle σαν του Παπανδρέου και δε γίνεται (εκτός αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις πολύ και πολύ σπαστικό scrolling πάνω στο ζουμαρισμένη σελίδα του PDF).

    Μου αρέσει!

    1. Δεν βάζω ποτέ λινκ για κοινωνικούς λόγους, οπότε η ευχαριστία περιττεύει.

      Για το μάθημα ΓΑΠ στα παιδιά, όποιος αντέχει να το παρακολουθήσει, είναι τέτοια η τρικυμία εν κρανίω, και τόσο έωλα, ανακριβή και παρεξηγημένα από τον ίδιο αυτά που λέει, που δεν αξίζει καν τον κόπο να τα αντικρούσεις γραμμή γραμμή… Θλίψη έχω πει από την αρχή, για χίλιους λόγους, και πάνω απ’ όλα για τα παιδιά μας.

      Μου αρέσει!

  6. Ορίστε και σάιτ, βρε παραδόπιστοι:
    http://digitalschool.ypaideias.gr/

    Φορτώσαμε κι όλα τα πεντέφια που είχαμε· σιγά μην κάτσουμε να κοιτάμε άμα έχει λύσεις των ασκήσεων σε ελεύθερη πρόσβαση. Όλα ανοιχτά, όλα ψηφιακά. Α, ρε βλάκες καθηγητές που παίρνετε τις μετρητοίς τις οδηγίες να φυλάτε τα σπάνια αντίγραφα απ’ τα λυσάρια εκτός σχολικής βιβλιοθήκης, μακρυά από τους μαθητές…

    Μου αρέσει!

  7. Παράθεμα: working girl « grep Alt

Τι είπες;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s