Ο ορισμός της ανοησίας…

Ορισμός της ανοησίας, Μήτσο μου, είναι να επιμένεις να χρησιμοποιείς τσιτάτα που είτε αποτελούν αστικούς μύθους, είτε από καιρό έχει αποδειχθεί λανθασμένη η πατρότητά τους. Εντάξει να κάνει το λάθος ένας κοινός θνητός, αλλά όχι κι έναν λαμπρός πανεπιστήμων…

Εξίσου ανοησία, βεβαίως, Αντωνάκη μου, είναι να βάζεις λόγια στο στόμα του άλλου…

 
Αντώνης Σαμαράς προς την Κ.Ο. της Ν.Δ., 16/6/11, για την αποτυχημένη οικονομική πολιτική της κυβέρνησης:

Κι όπως μούλεγε ο φίλος μου ο Δημήτρης ο Νανόπουλος […] ο Άϊνστάιν τόχε πει ότι είναι ο ορισμός της ανοησίας να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα χρησιμοποιώντας τις ίδιες μεθόδους…

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

8 thoughts on “Ο ορισμός της ανοησίας…”

  1. Ειδικός τσιτατολόγος ο Νανό. Τον άκουσα κι εγώ τον Σαμ. πριν απο λίγο. Ωραίες οι αγκύλες σου :-)
    Στα τσιτάτα του Αϊνστάιν στη βίκι(τρέχα γύρευε δηλαδή) υπάρχει αυτό …περί της μεθόδου:
    We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them

    Ένας γνωστός μου μας διηγούνταν οτι όταν ήθελε να πείσει τους συντρόφους του, παρουσίαζε τις θέσεις του σαν τσιτάτα του Λένιν.

    Μου αρέσει!

    1. Έχω υπόψη τη βίκι… Αλλά η μη πατρότητα έχει λυθεί οριστικά, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου.

      (για μένα, παίζει και το σενάριο βου, πάντως)

      Κι επειδή, εύλογη μπορεί να είναι η ένσταση ότι εδώ ο κόσμος χάνεται, εγώ με τι ασχολούμαι, να πω ότι αυτό που μου τη σπάει εν προκειμένω, είναι η απόπειρα να κρύψεις την έλλειψη επιχειρημάτων και πρότασης, κάτω από ψευτοκουλτούρα. Απ’ όταν βγήκε το ινdερνέτ περισσέψανε οι συγγραφείς λόγων και λογυδρίων (και των μπλόγκερ, θα πεις…)

      Μου αρέσει!

      1. Μια χαρά κάνεις. Σκέψου το κι αλλιώς: Αν για αυτά που ξέρω / καταλαβαίνω, λέει κουταμάρες, τι διαφορετικό μπορεί να λέει για τα υπόλοιπα;

        Μου αρέσει!

  2. Κανείς δεν ακούει, η πίστη ενός ιστολόγου στο ότι τα γραπτά του can make a difference ομοιάζει με τις προσευχές που έκανα πριν πάρω βαθμούς: ειλικρινείς, συγκινητικές, παθιασμένες και παντελώς ανώφελες. Αλλά όπως λέει και ένας παλαιότερος ιστολόγος που εκτιμώ «Ενώ ξέρω πως είναι τα πράγματα, δεν μπορώ να μην τσατίζομαι. Δεν πηγαίνω στο γήπεδο, άρα χρειάζομαι ένα άλλο γήπεδο για να εκτονωθώ. Σήμερα είναι τα blogs.»

    Μου αρέσει!

Τι είπες;

