Το Α21 μπήκε στην Πειραιως

neil-peterborough-1986neil-peterborough-2016«Το Α21 μπήκε στην Πειραιως»

Όταν διάβασα τούτο το λακωνικό ποστ σε ένα φόρουμ αλληλοβοήθειας, πριν μερικούς μήνες, το μυαλό μου πήγε σε ένα λεωφορείο που έστριψε στην οδό Πειραιώς, και για κάποιο λόγο έπρεπε να ενημερωθούν οι αναγνώστες. Άλλωστε, λίγο πιο πάνω υπήρχε η ερώτηση «Γνωρίζει κανείς κάτι για το Α21;». Δεν είχα ιδέα πόση αγωνία κρυβόταν σ’ εκείνη την ερώτηση.

Κατάλαβα γρήγορα πόσο ηλίθιος είμαι, να έχω την ψευδαίσθηση ότι καταλαβαίνω τον κόσμο γύρω μου, τι σημαίνει κρίση, τι σημαίνει ανέχεια, τι σημαίνει καμιά προοπτική για το μέλλον.

Εδώ και λίγες μέρες μ΄ έχουν στοιχειώσει οι δυο αυτές φωτογραφίες με 40 χρόνια διαφορά.

Κοκορευόμασταν, οργισμένοι νέοι, ότι ξέραμε και τι θα πει UB40…

Δεν έχω δει ακόμη το «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ». Μόνο σιωπή.

Συντάκτης: Stazybο Hοrn

I am what I publish; so you are to me.

Τι είπες;

