Αποκλειστικό: Το Nature σε παγκόσμια συνωμοσία κατά της πατρίδας μας


Χαρδαβέλλα, είσαι τρέλλα!!!

Σχετικές δημοσιεύσεις:
13/07, Η Λύκαινα του Καπιτωλίου, ή, ούνα φάτσα…
13/07, Ο δίσκος της Φαιστού, ή, ούνα ράτσα
18/07, Η αντίδραση (σσ: αντιγραφή του τίτλου)
29/07, disco tsoutsouni, part ii
29/07, Μια σοβαρή ερώτηση
04/08, Στο μεσαίωνα ακόμη η Επιστήμη Υπολογιστών

11 thoughts on “Αποκλειστικό: Το Nature σε παγκόσμια συνωμοσία κατά της πατρίδας μας

  1. … με την κίτρινη φανέλα!

    ………………………………………………………………………………….
    Οι Πύλες του Ανεξήγητου
    Ενημερωτική εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλλα με τους Όλγα Τάντου και Γιάννη Μούτσο
    ………………………………………………………………………………….
    Το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, στις 23:15, ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ με τον Κώστα Χαρδαβέλλα παρουσιάζουν δύο θέματα που θα κάνουν αίσθηση.

    Μετά από έρευνα, η εκπομπή αποκαλύπτει τα σημάδια και τα μηνύματα της περιβόητης Ομάδας Ε στον Όλυμπο. Ποια είναι πραγματικά η αλήθεια για την ύπαρξη της συγκεκριμένης ομάδας;

    Ακόμα, ποιοι θέλουν να βγάλουν πλαστό το Δίσκο της Φαιστού; Ποια συμφέροντα εξυπηρετούν και πόσο μια τέτοια αποκάλυψη θα επηρέαζε το παγκόσμιο ιστορικό χάρτη του πλανήτη;

    Όλες οι απαντήσεις το Σάββατο στις 23:15 στις ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ.

    ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ
    το Σάββατο 11 Οκτωβρίου στις 23:15

    Οι φίλοι των μυστηρίων και των ανεξήγητων φαινομένων παίρνουν απαντήσεις στα μεγάλα τους ερωτηματικά από τις ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ με τον Κώστα Χαρδαβέλλα.

    Κάθε είδους παράδοξα και ανεξήγητα φαινόμενα παρουσιάζονται στην εκπομπή. Μέσα από έρευνα και αποστολές σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και τη συνδρομή ειδικών επιστημόνων και αυτοπτών μαρτύρων, οι ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ επιχειρεί να ρίξει φως σε όλα αυτά που καταγράφηκαν στη μνήμη μας ως μυστήρια.

    Παρουσίαση: Κώστας Χαρδαβέλλας, Γιάννης Μούτσος, Όλγα Τάντου
    Δημοσιογραφική ομάδα: Νάντυ Παπαμήτσου, Μίρκα Γιαννούλη
    Σκηνοθεσία: Μανώλης Μαύρος
    http://www.alter.gr/html/piles.html

    Μου αρέσει!

  2. Την εκπομπή των Πυλών με τον κ.Φουράκη την έχεις δει; Ναι τον εμπνευστή της Ομάδας Ε, εκείνον που αναφέρει οτι ο Αλεξ στην Βέροια υπήρξε προϊόν ανθρωποθυσίας των εβραίων που επιθυμούν την μαζική μετανάστευση από το Ισραήλ στην Μακεδονία;

    Μου αρέσει!

  3. Αναρωτιέμαι αν θα πρέπει κανείς να μην αφιερώνει ούτε δευτερόλεπτο του χρόνου του για όλες αυτές τις ηλιθιότητες, ή αν θα πρέπει τακτικά και μεθοδικά να βγαίνει να τις ξεμπροστιάζει.

    Δεν άκουσα αυτό που αναφέρετε, άκουσα, όμως, χτες από τον Φ. ότι ο Άισενμπεργκ δουλεύει βάσει σχεδίου που προβλέπει την ανασκευή της αρχαίας ιστορίας της Μεσογείου με απαλοιφή όλων των υπολοίπων πολιτισμών, πλην ενός (δεν ανέφερε ποιον…).

    Εγώ πάλι θαρρώ πως το Nature κάνει πόλεμο στο Ι.Τ.Ε., και στους ερευνητές του· είτε δημοσιεύουν, είτε όχι σ’ αυτό.

    Μου αρέσει!

  4. Μόλις τέλειωσα το άρθρο και έψαξα λίγα περισσότερα στοιχεία στις προηγούμενες αναρτήσεις και αλλού.

    Βγάζω τη φουστανέλλα μου και αρχίζω.

    [1]

    Όταν γράφεται κάτι σε ξενόγλωσσο περιοδικό, δεν αποκτά απαραίτητα επιστημονική εγκυρότητα. Ιδίως όταν λέει τη μισή ιστορία (βλέπε παρακάτω).

    [2]

    Πρόκειται για άρθρο που δεν λέει τίποτε απολύτως καινούριο. Προέρχεται δε από το ίδιο άτομο που εργολαβικά προωθεί τη δουλειά του εμπόρου φίλου του, ήτοι το επικείμενο συνέδριο.

    Ο δίσκος της Φαιστού, ή, ούνα ράτσα

    [3]

    Ε: Γιατί δεν γίνεται τεστ θερμοφωταύγειας;
    Α: Γιατί είναι καταστρεπτική μέθοδος.

    Click to access 20010208_Tsirliganis_AEMTH.pdf

    Σύστηµα χρονολόγησης TL/OSL

    Η θερµοφωταύγεια (TL) χρησιµοποιείται από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 για την χρονολόγηση
    κεραµικών και υάλινων αντικειµένων και γενικότερα υλικών µε εσωτερική κρυσταλλική δοµή. Η
    µέθοδος της οπτικά διεγειρόµενης φωταύγειας (OSL) χρησιµοποιήθηκε για πρώτη φορά στα µέσα
    της δεκαετίας του ’90 για την χρονολόγηση γεωλογικών υλικών αλλά έχει δοκιµαστεί και στη
    χρονολόγηση κεραµικών και υάλων.

    Πρόκειται ουσιαστικά για µεθόδους ραδιοχρονολόγησης που στηρίζονται στην ικανότητα που
    έχουν µη αγώγιµα υλικά µε κρυσταλλική δοµή, να «αποθηκεύουν» στο κρυσταλλικό τους πλέγµα
    το ποσό της ραδιενεργού ακτινοβολίας που δέχονται από το περιβάλλον και στη συνέχεια, µε
    κατάλληλο εξωτερικό ερέθισµα (θέρµανση-TL ή ηλεκτροµαγνητική ακτινοβολία-OSL) να
    αποδίδουν υπό µορφήν φωτός την πληροφορία για τη συνολική δόση που έχουν δεχθεί.

    Η ηλικία προκύπτει από τη σύγκριση της συνολικής δόσης που έχει δεχθεί το υλικό µε τη µέση
    ετήσια δόση που δέχεται από το περιβάλλον. Ο «χρόνος µηδέν» στην µέθοδο TL είναι ο χρόνος
    ψησίµατος του υλικού οπότε και κάθε προηγούµενη πληροφορία σχετικά µε τη δόση που είχε
    δεχθεί το πρωτογενές υλικό εξαλείφεται (προϋπόθεση αποτελεί το υλικό να έχει ψηθεί σε
    περισσότερους από 400 o C) ενώ στη µέθοδο OSL είναι ο χρόνος κατά τον οποίο το υλικό εκτέθηκε
    για τελευταία φορά στο ηλιακό φως. Λόγω του διαφορετικού εξωτερικού ερεθίσµατος στην
    περίπτωση της OSL, αυτή µπορεί να χρησιµοποιηθεί και για µη ψηµένα δείγµατα (έχει εφαρµοστεί
    µε επιτυχία στη χρονολόγηση πλίνθων για τον προσδιορισµό της ηλικίας κτιρίων).

    Η µέση ετήσια δόση πρέπει να µετρηθεί στο τόπο όπου βρέθηκε το υλικό, είτε µε επιτόπια
    µέτρηση, είτε µε µέτρηση ποσότητας χώµατος (περίπου 1000 cc) από τη θέση όπου βρέθηκε το
    υλικό (σε µία ακτίνα 20-30 cm). Η γνώση της υγρασίας του υλικού και της περιοχής είναι
    σηµαντική για τον προσδιορισµό της µέσης ετήσιας δόσης.

    Ο προσδιορισµός της ηλικίας εξαρτάται από τη συγκεκριµένη µέθοδο που θα χρησιµοποιηθεί και
    το υπό εξέταση υλικό. Ενδεικτικά αναφέρεται στην περίπτωση της TL και για υλικό:

    • Χαλαζία η προσδιοριζόµενη ηλικία είναι 50-100.000 έτη
    • Άστριο η προσδιοριζόµενη ηλικία είναι 500-500.000 έτη
    • Πυρόλιθο η προσδιοριζόµενη ηλικία είναι 5.000-500.000 έτη
    • Ασβεστίτη η προσδιοριζόµενη ηλικία είναι 10.000-500.000 έτη

    Με την OSL µπορούν να προσδιοριστούν ηλικίες και πέραν των 500.000 ετών.

    Η ακρίβεια της µεθόδου κυµαίνεται για µεν την TL στο 5%-7% και µπορεί να φθάσει έως και 3%
    εφόσον διατίθενται περισσότερα δείγµατα (τουλάχιστον έξι) που είναι γνωστό ότι είναι της ιδίας
    περίπου ηλικίας, ενώ για την OSL η ακρίβεια που επιτυγχάνεται είναι τυπικά της τάξης του 5% ή
    καλύτερη.

    Και οι δύο µέθοδοι είναι καταστρεπτικές και µη επαναλήψιµες. Το δείγµα κονιορτοποιείται και
    µετά την αρχική µέτρηση η πληροφορία που αποκοµίζεται από τη µέτρηση έχει οριστικά χαθεί από
    αυτό οπότε και η µέτρηση δεν µπορεί να επαναληφθεί στο ίδιο δείγµα.

    [4]

    Ε: Μπορεί να είναι πλαστός ο δίσκος;
    Α: Ναι, αν το άτομο που τον ανακάλυψε είχε εφεύρει και τη χρονομηχανή.

    Μια σοβαρή ερώτηση

    Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσουμε ότι είναι γνήσιος. Αρκεί να σκεφθείτε πως πάνω στην πήλινη επιφάνεια αποτυπώνονται 45 διαφορετικά σημεία. Δέκα από αυτά δεν ήταν γνωστά όταν ανακαλύφθηκε ο Δίσκος, το 1908, από τον Ιταλό αρχαιολόγο Λουίτζι Περνιέ. Βρέθηκαν πολύ αργότερα- το 1953 – από τον Ντόρο Λέβι σε ανασκαφές στο ανάκτορο της Φαιστού.

    **********************
    TEΛΟC ΚΑΙ ΤΩ ΒΛΟΓ ΔΟΞΑ
    **********************

    Κύριοι (και κυρίες), εκτός από τη συνωμοσιολογία, υπάρχει και η αντισυνωμοσιολογία. Το ίδιο καταστρεπτική.

    Μου αρέσει!

  5. Ο οποιοσδήποτε ειδικός επιστήμων που διαρρηγνύει τα ιμάτιά του περί του ζητήματος θα μπορούσε πολύ απλά να στείλει μία επιστολή στο Nature, όπου με επιχειρήματα θα παρουσίαζε τη θέση του. Είναι σίγουρο ότι αυτή θα δημοσιευόταν. Τρεις μήνες δεν κουνιέται φύλλο προς αυτή την κατεύθυνση. Όλα τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες.

    Α, κι όταν δεήσει να ξανανοίξει το κανονικό αρχαιολογικό μουσείο στο Ηράκλειο (2009, 2010…), ας πάει καθένας να δει τί εκτίθεται. Όχι τίποτε άλλο, αλλά από τις πολλές μετακομίσεις και ανακαινίσεις, θα το χάσουμε το πιάτο στο τέλος, και θα πουν ότι εκθέτουμε αντίγραφο.-

    Μου αρέσει!

  6. Παρέθεσα επιχειρήματα και θεωρώ προσβλητικό το να μην απαντάς σε αυτά, αλλά να τα χαρακτηρίζεις «αμπελοφιλοσοφίες». Το παραβλέπω και περιμένω να τα αντικρούσεις, ένα προς ένα.

    Απ’ όλους τους αρχαιολόγους του κόσμου, η συντριπτική πλειοψηφία δεν αμφισβητεί τη γνησιότητα του δίσκου. Τα δημοσιεύματα του αρχαιοκάπηλου (στο μαγαζί του εμφανίστηκαν κλοπιμαία από μουσεία μας) και του άσχετου φίλου του, είναι το ίδιο προσβλητικά και για το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας. Ούτε εκείνοι ασχολούνται. Γιατί, άραγε; Μήπως επειδή έπρεπε να είχε εφευρεθεί και η χρονομηχανή, για να είναι «πλαστός»; Μήπως επειδή κανείς δεν ασχολείται με το προφανές; Μήπως επειδή αποφεύγονται οι καταστρεπτικές μέθοδοι σε ανεκτίμητα ευρήματα;

    Σου θυμίζω πως και ο «Ρουμάνος» Borza γράφει διάφορα για τους μακεδονικούς τάφους, σε μια προσπάθεια να «βρεθούν» οι «Αιγές» εκτός του σημερινού ελλαδικού χώρου – για προφανείς λόγους. Όλοι (εντός και εκτός Ελλάδος) γελάνε μαζί του, κανείς δεν του απαντά. Προφανώς ο Παντερμαλής προτιμά να ασχοληθεί με το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης και όχι με τσαρλατάνους.

    Και για να μην παρεξηγούμαστε, οι τσαρλατάνοι δεν έχουν φυλή. Επιστήμη κάνουμε, όχι ζωολογία, για να παραφράσω τον Σβορώνο.

    Μου αρέσει!

  7. Ας ανακαλέσω μία τελευταία φορά την «τελεία και παύλα». Δεν είναι δική μου δουλειά να αντικρούσω τους οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, εφόσον δεν εμπίπτουν στα επιστημονικά μου χωράφια. Ήδη ανέφερα, περισσότερες από μία φορές που θα έπρεπε να απευθυνθεί και να επιχειρηματολογήσει ο κάθε ειδικός. Εξέθεσα γεγονότα, διέκρινα εθνικισμό, συνωμοσιολογία και επιστημονικά βλακεία, αν σε αυτό το συνονθύλευμα υπάρχει και επιστήμη, ας αναδειχθεί με τον κατάλληλο τρόπο.

    ΥΓ. Είχα καιρό να διαβάσω paper χωρίς references. Όχι, δεν μπόρεσα να διασταυρώσω τους ισχυρισμούς του … Μου ξαναθύμισε πώς νοούνται οι ανθρωπιστικές και θεωρητικές επιστήμες στην Ελλάδα, και πώς αυτό διαβρώνει και τις θετικές, όταν πάμε σε επιστημονικό fusion…

    ΥΓ2. Ωραίο το ινστιτούτο. Μια πρέζα «πολιτιστική κληρονομιά», άλλη μία «εκπαιδευτική τεχνολογία», ρίξε και μουλτιμίδια στο λαό, έδεσε η συνταγή.

    Μου αρέσει!

  8. Ένας φιλόλογος δεν πρέπει να απαντήσει αν 2+3=5 στο δεκαδικό σύστημα, ακόμη κι αν το γνωρίζει, επειδή δεν είναι μαθηματικός.

    «Πλαστογραφήθηκαν» σύμβολα που… δεν είχαν ανακαλυφθεί όταν «πλαστογραφήθηκαν». Και πρέπει να απαντήσουμε σε αυτό.

    Τι να πω, πάσο.

    Μου αρέσει!

  9. Παράθεμα: Περισσότερα Βραβεία 2008 « grep Alt

Τι είπες;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.